Share the pain Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Det er noe feil med photobucket, Skal resize bildene senere. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hvorfor bruke ASE, når vi kan bruke den innebygde server-listen? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Hvorfor bruke ASE, når vi kan bruke den innebygde server-listen? Ja, det går fint an, men den er litt uoversiktelig. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jeg har nå innstallert det som trengs. Jeg har to problemer. 1. Jeg får opp svært få servere i All-Seeing Eye. 2. Når jeg prøver å connecte til servere får jeg connection timeout. Noen som vet hva som kan være galt? Har fått til dette før, men fungerer ikke nå. Endret 12. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Desverre, jeg har ingen aning. Prøv å laste ned denne. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg fant heldigvis ut av det. Hvilke servere pleier dere gutta å spille på? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg fant heldigvis ut av det. Hvilke servere pleier dere gutta å spille på? Hvis du vil, så kan jeg bli med på en match. foreslå en server, eller legg meg til på msn. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Det skal vi nok få ordnet Men det er en sak jeg lurer på. Er det virkelig meningen at spillerene i MTA skal hoppe slik frem og tilbake når man spiller? Vet det er lagging, men er det meningen at det skal lagge så mye? Og en annen ting jeg ikke fatter er at jeg kan skyte på motstanderene gang på gang med shotgun og de dør ikke, mens de skyter på meg en gang og jeg er dau. Hva kommer det av? Jeg treffer de når jeg skyter, så det er ikke det at jeg bommer. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Det skal vi nok få ordnet Men det er en sak jeg lurer på. Er det virkelig meningen at spillerene i MTA skal hoppe slik frem og tilbake når man spiller? Vet det er lagging, men er det meningen at det skal lagge så mye? Og en annen ting jeg ikke fatter er at jeg kan skyte på motstanderene gang på gang med shotgun og de dør ikke, mens de skyter på meg en gang og jeg er dau. Hva kommer det av? Jeg treffer de når jeg skyter, så det er ikke det at jeg bommer. Det er ikke lurt å stå rolig (ihvertfall ikke etter mine respawns ), men å løpe rundt. og evt. hoppe fra side til side. Edit: Nå kan det hende at de utnytter vice city crusader-feilen. Spawn en gang som Vice City Crusader, så spawner du som en annen, uten Armor. så har du 100% armor uansett hva du spawner som. HUSK: Aldri spawn to ganger med vice city crusader, heller ikke som politi etter den første gangen med Crusader. Rotete: JA! Endret 12. mai 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Fatter ikke hvordan folk klarer å ta meg med et shotgun skudd. Jeg prøver det samme på dem, men de dør ikke. Hvordan får jeg opp flere servere i The All-Seeing Eye? Får opp så få. Endret 13. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Fatter ikke hvordan folk klarer å ta meg med et shotgun skudd. Jeg prøver det samme på dem, men de dør ikke. Hvordan får jeg opp flere servere i The All-Seeing Eye? Får opp så få. Kan du poste screenshot? har omtrent samme problem. Lenke til kommentar
Xyran Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Blir det noe av det eller skal vi vente til MTA:Blue kommer? Jeg slenger med et bilde fra spillet. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvordan skaffer jeg mta....jeg har gta vc Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvordan skaffer jeg mta....jeg har gta vc mtavc.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå