Gå til innhold

MTA: Vice City - vi trenger medlemmer

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg og en Venn (Neptun_) Har tenkt litt på å starte en Hw.no-klan til Multi theft auto: Vice city.

Spørsmålet er: Hvem spiller Mta, Og hvem vil være med i klanen?

Jeg, Neptun_ og MeTa][iC kan kalle oss ''erfarne'' innen Mta, men vi trenger flere medlemmer i ''klanen''.

Multi Theft Auto kan lastes ned Herfra, Og The all Seeing eye her, The all seeing eye er et program som søker etter servere.

Hva går MTA ut på?

MTA går ut på forskjellige ting. Det spørs hva slags type server man velger. Velger man en deathmatch-server er det deathmatch det går ut på, altså og drepe. Velger man en stunt-server er det om og gjøre og få mest penger ved å hoppe rundt. Men det er også en del RPG-servere, altså Role Play Game. På de forskjellige RPG-serverene er det forskjellige regler,og du får intstrukser om hjelp og slikt når man starter opp. Ellers er det bare å nyte spillet ved å suse gjennom Vice City.

Konseptet

Multi theft auto er en Modifikasjon til Gta vice city og gta 3, Den er ikke så avansert at det gjør noe, men det er bare fint.

Samme spillmotor som i Single player delen, men med noen flere muligheter som selvlagede scripts.

Karakterene

Du kan ha flere forskjellige skins i mta, du kan være:

Karakter:

Politi: Batong, Colt 45 og pumpehagle, Skuddsikker vest

Robber: Balltre, Colt 45 og ''Stubby shotgun''

Secret service: Katana, Colt 45 Granater og MP5

Vc crusader: Machete, Python, Ingram, Ruger og molotovs, skuddsikker vest

Sailor: Granater, Colt 45 og M4, Får mer liv etterhvert

Mexican: Motorsag, Python Og M60

I stunt-delen av mta er karakterene annerledes, og du kan spille som f.eks Candy Suxx

Kart over våpen i MTA

Et forslag er at du har ''[HW]'' i kallenavnet når du spiller.

Vi er åpne for forslag.

Installasjon

Installasjon av The all seeing eye

utennavn49ej.jpg

Konfigurering av The all seeing eye ETTER installasjon

utennavn29ig.jpg

Litt mer konfigurasjon

Utennavn3.jpg

Installasjon av Multi theft auto

utennavn51xz.jpg

Installasjon av Multi theft auto, Del 2

utennavn67oh.jpg

Installasjon av Multi theft auto, Del 3

Utennavn6.jpg

Installasjon av Multi theft auto, Del 4

Utennavn7.jpg

Oppdater listen

utennavn3ri.jpg

Velg en server og dobbeltklikk på den slik at Mta-klienten kommer opp.

Utennavnozaho0rz.jpg

Og da er vi klare til å trykke på ''CONNECT'' i mta-klienten

Takk Til: Knut K.S(Neptun_), Google, Og meg selv, Vi håper at noen vil kunne finne Fram i denne tråden, og at den er til hjelp for de som vil være med i Hw.no-klanen.

Endret av ]/[etallica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kunne vært gøy det, men jeg har kjæreste og treninger å gå på. Hvis du forklarer kjæresten min hvorfor det er viktig at jeg blir med og får meg i form uten å trene, da blir jeg med :p

Lykke til!

....har forresten ikke gta heller for tiden.

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk litt interessert i denne idéen. Det er en god stund siden jeg spilte MTA, men kan fint innstallere det igjen og prøve på ny. Grunnen til at jeg kuttet ut å spille MTA var at det var så utrolig mye bugs, lagging og cheating på serverene. Er dette endret nå? Mener å huske at MTA Blue var en ny mod som skulle ha fikset alle disse problemene + at man kunne benytte sniper o.l. Har den kommet ut?

PS: Resize bildene litt slik at ikke siden blir så "bred".

Lenke til kommentar

Spillte mye GTA:VC-MTA før, men kun i stuntmode..

Var eneste jeg kunne..

Hos meg og noen kamerater, så går det ikke ann å skyte på fienden, mens hos noen andre kamerater av meg, så går det problemfritt..

Jeg VET 100% sikkert at det ikke er lagg e.l., for vi har prøvd i lan, sittet rett ved siden av hverandre og testa..

Jeg så på hans skjerm når jeg sikta rett på han og skøyt..

På min skjerm var blodspruten mer enn stor nok, på hans skjerm, så bomma kulene med mange, mange meter!

30-90 grader bomma de med ca..

Så testa vi hos en annen kamerat, der traff han der han sikta..

Vist noen vet hvordan jeg fixer den buggen, så blir jeg evig takknemlig!

Glemte å si noe :p

Så det jeg prøve å si er at får jeg fixa den buggen, så joiner jeg en clan med glede!

Endret av Stealth-
Lenke til kommentar

Hei!

Takk for ros!

Sebbe: Det er to typer spill, Stunt Og Deathmatch.

Det er ingen team deathmatch der, men de går fint an å spille på lag!

(du trenger ikke kjøpt versjon :p )

Xyran: Ja, Forhåpentligvis. Mer info kommer! Den nyeste mta-klienten(MTA 0.5) Har fått en del av feilene fikset. Mta Blue er 70% komplett.

Grundig: Det finnes servere der folk ikke jukser. Men Pausing derimot er et større problem. Det skal være mulig å bruke stunt scripts i Deathmatch, og det er mildt sagt plagsomt. Ang. Lagging er det rettet, men en god del kan forekomme.

Stealth-: Denne bugen har ikke blitt fikset, og er et stort problem. Hvis du skal ha noen odds for å treffe fienden er det best å bruke Pumpehagle eller generelt haglegevær.

Det kommer også litt an på fps og ping, men en god del av de som spiller har ganske lav ping, og jeg har ingen problemer med å knerte folk med div. Våpen.

Edit: Multi theft auto: Blue (Codename SpearHead)

Endret av ]/[etallica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...