trolok45 Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hallo... Har en tid nå brukt Win XP og tenkte at jeg skulle sett opp maskinen min fra bunnen av. Jeg har en HD på 120 GB som er i to partisjoner. En på ca 95GB og en på ca 20 GB. Jeg har XP på den store partisjonen og ville formatere denne, men akk....jeg hadde glemt at jeg brukte fil-format NTFS.!! Hva gjør jeg? Jeg VIL formatere den biten og jeg VIL ha XP der. Takk for gode forslag. Hva med partisjonering...og med hvilket program fra hvor? :sad: Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Boot i fra XP cd'en og formater partisjonen fra installasjonsprogrammet. Det funker i allefall i W2K så jeg antar at det virker i XP også... Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Noen som vet hva jeg kan gjøre/bruker hvis jeg har WindowsXP / NTFS og vil skifte til WINDOWS ME /FAT32? Jeg har litt problemer! Det er ikke så lett som man skulle tro.. Et program eller en enkel metode? Takk til alle som svarer! Lenke til kommentar
Kong_Ari Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Prøv dem Partition Magic fra Power Magic, tror det har kommet i versjon 7 nå. Det er et suverent program på alt som har med partisjonering å gjøre, men husk å ta en backup først... :smile: Lenke til kommentar
Mini Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 En løsning jeg har vert hldig med er å formatere fra BIOS... Jeg vet noen synes dette er for risikabelt, men jeg har gjort det 3 ganger uten noen problemer. Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 korleis formatera en frå bios?? har eg aldrig hørt om?!?! Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 17:37, Energizer skrev:Noen som vet hva jeg kan gjøre/bruker hvis jeg har WindowsXP / NTFS og vil skifte til WINDOWS ME /FAT32? Jeg har litt problemer! Det er ikke så lett som man skulle tro.. Et program eller en enkel metode? Takk til alle som svarer! Du vil ikke bytte til ME... du formaterer via XP eller en 2000 cd til fat32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå