0ddi Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er Dell Axim X50v å anbefale?? Går det ann å bruke den som mp3 spiller...og se video på?? Svar fort! Lenke til kommentar
thrill Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Dell Axim X50v, HP iPAQ HX4700 og Fujitsu-Siemens Pocket LOOX 720 får alle gjennomgående gode kritikker i de tester/produktomtaler jeg har lest. De har litt ulike styrker og svakheter. Samtlige kan benyttes for å se film og lytte til mp3. Lenke til kommentar
0ddi Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Er det noen hard case til denne PDA'en? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er absolutt å anbefale. Sjekk signaturen for å se hva jeg blant annet bruker min til Lenke til kommentar
0ddi Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg har sett litt på HP ipaq hx4700 og er den å anbefale ovenfor Dell sin? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hx4700 har mye bedre batterlevetid enn X50v samt en skjerm som er større (ca. 1cm diagonalt). Den er som følge av dette også noe større. Mange mener også at skjermen har bedre visuelle kvaliteter. HP scorer gjerne også høyere på byggekvalitet. For denne modellen har HP valgt å benytte en "trackpad" (berørinbsfølsomt felt som for å styre mus på bærbare PC'er) i stedet for den vanlige D-pad (fireveisknappen under skjermen). Noen liker den, noen hater den, gjør det nærmest umulig å benytte hx4700 til actionspill. Lenke til kommentar
0ddi Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 passe hx4700 i lomma? eller er den veldig stor? Lenke til kommentar
0ddi Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Har noen tenkt å svare!!?? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 passe hx4700 i lomma? eller er den veldig stor? Kommer an på lommen, samt om du benytter bæreveske/"case" for den. Type frakkelomme bør gå greit, men ikke skjortelomme. Har selv en FS Pocket Loox 720 som vel er den minste av PDA'ene med VGA-skjerm. Skulle allikevel gjerne sett at den var mindre. Du finner dimensjonene på nettet. Strek opp og klipp ut fra et ark så får du en idé om størrelsen. Lenke til kommentar
apekatten123 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg vil anbefale Dell axim 50v, jeg har prøvd begge og fant ut at jeg skulle kjøpe Dell'n. Det med batteriet er ikke noe problem pga av at nytt batteri koster 300kr og da holder det mye lenger!! Jeg elsker dell'n min;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå