tiboine Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Alle mac'ere er vel kjent med expose. Genial greie ihvertfall syns jeg. Har savna det til Windows. Men igår så fant jeg det. Absolutt mye bedre enn ALT TABing. sjekk Winplosion Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Genialt! Så på live demoen, og det så ut til å funke fint. Får laste det ned seinere når jeg sitter på den stasjonære... Eller så får jeg bare kjøpe mac når / hvis det kommer noen nye iBooker snart. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Finnes det ikke noe gratis alternativ til dette programmet? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Genialt! Så på live demoen, og det så ut til å funke fint. Får laste det ned seinere når jeg sitter på den stasjonære... Eller så får jeg bare kjøpe mac når / hvis det kommer noen nye iBooker snart. haha... Lasta ned det programmet eller kjøpe en mac... Tror det er billigere å laste ned programmet Har brukt det programmet i snart en uke nå. Funker gull:) Men er en liten ting jeg ikke liker. Jeg kjører mIRC vinduene som desktop, og selve mIRC programmet minimert i taskbaren. Og når jeg bruker winplosion, så har mIRC vinduet en tendens med å hoppe fram. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er jo genialt, men har en tendens til å lukke vinduer av seg selv her... Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Fant ut av det nå!! Ved å dra musepekeren til et av hjørnene på skjermen, så aktiveres ulike funksjoner.. Snedig, men er ikke helt sikker på om jeg liker det enda, må teste litt mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå