AndersT2 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kjøpte ikke dagbladet i dag, men i gårsdagens så stod det ett bilde av en USB bordvifte, med usbhub innebygd, som det skulle stå ett eller annet om i dagens utgave. Har noen en link til ett nettsted som har denne?, så litt snasen ut. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Når jeg leste topic trodde jeg seriøst du skulle modde en avis... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva med å leite/søke på db.no? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er ikke sikker om den har kommet ut ennå... Kan se i dagbladet i morgen og si om det står noe der (gidder ikke å gå ned å hente den). Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 gsn Skrevet 29/04/2005 : 18:37 Når jeg leste topic trodde jeg seriøst du skulle modde en avis... lol2k Men on topic. Det er ikke noe problem. Den røde og den sorte lederen i en usbkabel er hhv + og - 5v. Poblemet er bare at 5v er litt lite å drive ei vifte med og med lav spenning kreves mye strøm for å oppnå samme effekt (p=iXu) Jeg har gjort noe lignende med ei gammel 92mm vifte fra en psu som man kan pakke under f.x. en laptop for ekstra kjølnad. Lignende løsninger er også til salgs. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Antar du tenker på følgende: Thanko USB fan. USB-vifte med kortleser/hub. Pris: ca. 2-300 www.thanko.jp (Fra fredagsbilaget til Dagbladet) Ser ikke den store nytteverdien, men hver sin smak (og behov) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hva med å leite/søke på db.no? jeg letet, men fant ingenting, selv på dagbladet/data som jeg ikke finner på hovedsiden dems. De pleier ikke ha med alt på nettet, hvorfor skulle folk ellers kjøpe den i papir form? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Antar du tenker på følgende:Thanko USB fan. USB-vifte med kortleser/hub. Pris: ca. 2-300 www.thanko.jp (Fra fredagsbilaget til Dagbladet) Ser ikke den store nytteverdien, men hver sin smak (og behov) Det var den ja. Skal sende en mail til microplex, kanskje de kunne ta den inn, ser kul ut syntes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå