Gå til innhold

Hvor får man kjøpt Russiske militær effekter

Bogan

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Tenker da mest på en russisk offiser beltespenne som jeg lenge har sikla på. Men litt kjipt å reise til russland for å kjøpe. Hadde og vært kult med avdelings merker o.l.

Så om noen vet om nettbutikker/butikker i oslo som kan ha sånnt setter jeg stor pris på info :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vinteren lage film som går ut på russere VS amerikanere! Og ja, de som skal spille russere skal faktisk lære seg russisk.. :p

Må si jeg fant MYE som kan brukes på dissa linkene! :D Budsjettet vårt er på ca 5000, så det blir morro å se hva vi får til.. Håper på sponsing også..

Litt OT detta! :roll:

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg kjøper det beltet. Men har litt skepsis til å betale med kort til en russer. Går betalingen via ebay? Altså misbruk av kort er sikkret 100%? Ser selgeren har gode referangser så tviler ikke på leverangse. Noen som kan komme med noe info/betryggende ang kort på ebay?

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt samme beltet av denne selgeren, veldig rask levering. Du betaler gjennom PayPal, så russeren får ikke vite dine kortopplysninger.

Vet ikke hva paypal er, men dvs at jeg betaler til ebay/paypal som igjen betaler russeren?

Hvordfan var beltet da du fikk det? likt som på bildet? Var det kun spenne eller var det med beltet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...