Krisss Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Vet noen av eller har erfaring med 19" (og kanskje 21") crt skjerm i farge sort?? Ikke så mange på markedet.... Vil gjerne ha flatt bilde... Og er det noen som har den sorte/sølv fra Viewsonic? Hvilken sølvfarge er det på ramma? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 He he he... Hva med å miste monitoren du har i gulvet, med skjermbildet ned? (....blir vel sort og flat av det). Trodde det var problemer med skjermen jeg... Bruker vanligvis ikke å legge inn overflødige innlegg, men du kunne f.eks lagt inn overskriften "Hvor kan jeg finne en sortfarget monitor?". Din overskrift er selvsagt en hendig glipp, den er jo riktig formulert. Jeg fant bare ikke det jeg forventet å finne her...og nå er det din tur Generelt er det viktig å tenke godt igjennom hvilken overskrift man bruker til innlegg, både for sin egens- og andres del (dette bare som en liten påminnelse til alle). Har fått ett inntrykk at mange seriøse, kunnskapskyndige personer overser usaklige og intet-sigende overskrifter. Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med noe seriøst svar, for jeg antar at du har sjekket de vanlige/kjente norske webshoppene. Det du kan gjøre er å lete på hjemmesiden til alle produsenter du kunne tenke deg å kjøpe monitor fra. Så finner du i allefall hva du er på jakt etter. Lenke til kommentar
Seraphim Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 http://www.mamoz.no/mamoz/data/vare.asp?Pr...=717281&LevID=4 Her har du en skjerm som er svart;) [ Denne Melding var redigert av: Seraphim på 2002-07-11 00:41 ] Lenke til kommentar
runegri Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Dell (www.dell.no) har også sorte skjermer. Tror de er ganske gode. Den som står i nabokontoret (19") har i allefall et forholdsvis skarpt bilde. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 min lcd fra eizo er svart, men veit ikke om de har svart crt. Grunnen til at det finnes få svarte skjermer er at de da ikke blir tco 99 godkjent. Svart skaper for mye spenning for øynene og det kan bli slitsomt i lengden i hvert fall på en jallaskjerm 10 cm fra øynene. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 min lcd fra eizo er svart, men veit ikke om de har svart crt. Grunnen til at det finnes få svarte skjermer er at de da ikke blir tco 99 godkjent. Svart skaper for mye spenning for øynene og det kan bli slitsomt i lengden i hvert fall på en jallaskjerm 10 cm fra øynene. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Quote: Den 2002-07-11 15:33, Stonescream skrev:min lcd fra eizo er svart, men veit ikke om de har svart crt. Nei de har ikke det. TCO99 krava til CRT gjør at sorte skjermer ikke kan få godkjenninga. På LCD siden så kan derimot skjermene være sorte og få TCO99 godkjenninga. Plagsomt egentlig for vi hadde nok sett mange flere sort CRT skjermer om TCO99 krava ikke var så strenge :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå