k-mouse Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg må få lov til å si at jeg synes det nye designet deres er absolutt mye bedre enn det gamle. Det eneste jeg ikke liker med det er menyinndelinga. Det er på tide å oppdatere den litt og. Det er rett og slett håpløst å finne fram til det du egentlig leter etter. Det er helt umulig å leite seg fram når det er totalt 14 emner og velge mellom. Mange av dem inneholder t.o.m. ikke noe som helst! Hva med å slå sammen ting som f.eks. ekstremkjøling og fasekjøling? Kanskje vannkjøling også kunne blitt lagt i den gruppa der. Mye annet kunne gjort annerledes i menysystemet deres. Og hvor har alle de gamle artiklene blitt av? Da tenker jeg f.eks. på loddeguiden, vannkjølingsguiden, TDX-klona til skrue, prosjekt waterpower osv. osv.? Eneste måten å finne dem på er jo å bruke google... Men ellers, takk for supre artikler og et supert forum! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 har også lurt på det samme. mange av de praktiske guidene er borte vekk Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Savner verktøykassa: - psu gude - vifte kalkulator - ++ resten Burde ha vert ein menyknapp på forsida til verktøykassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå