albions Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hei, hvordan skal min nye dvd brenner kobles til. Får det ikkje til Endret 29. april 2005 av albions Lenke til kommentar
albions Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Ingen som kan hjelpe meg, Har koblet den til den samme blaa gigabyte kabelen som eg har paa dvd spilleren min Problemet er naar eg starter maskinen, s[ rebooter den ved oppstart. Er det noen spesielle instillinger eg maa gjere for aa fikse det. Eg har og koblet til ein molex kontakt til brenneren Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis begge står på samme IDE kabel må den ene være master og den andre slave. Sett brenneren som master og evt. spilleren som slave. Dette gjør du ved hjelp av jumpere på baksiden. Hvor jumperen skal stå pleier å være beskrevet oppå. Trond Lenke til kommentar
albions Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Hvis begge står på samme IDE kabel må den ene være master og den andre slave. Sett brenneren som master og evt. spilleren som slave. Dette gjør du ved hjelp av jumpere på baksiden. Hvor jumperen skal stå pleier å være beskrevet oppå. Trond Takker, men nå er det eit annet problem, den brenner ikkje. Bruker nero 5,0 Når eg skal brenne så får eg ikkje velge hastighet, og det går ikkje an til å brenne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hvis begge står på samme IDE kabel må den ene være master og den andre slave. Sett brenneren som master og evt. spilleren som slave. Dette gjør du ved hjelp av jumpere på baksiden. Hvor jumperen skal stå pleier å være beskrevet oppå. Trond Takker, men nå er det eit annet problem, den brenner ikkje. Bruker nero 5,0 Når eg skal brenne så får eg ikkje velge hastighet, og det går ikkje an til å brenne Nero 5.0 er for gammelt - så brenneren er ikke støttet. Oppdater til nyeste 6.6.0.12 og det skal virke. Endret 29. april 2005 av OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå