Sondre^^ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vurdere å skaffe meg siemens s65, det er den billigste telefonen jeg fant som hadde megapixelkamera.. ifølge amobil's test var kamerat ekstremt bra, men den testen er fra september 2004. så, hvordan er kvaliteten på bildene i forhold til dagens marked? holder de fortsatt mål, sammenlignet med (f eks) nokia 6230i, SE k700i, lg t5100 osv? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kvaliteten på bildene på S65 er blitt ganske mye forbedret siden mobilen ble lansert. Mye bedre enn k700 og T5100, som kun har VGA. 6230i aner jeg ikke hvordan kvaliteten er på. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Mye bedre enn k700 og T5100, som kun har VGA. T5100 har 1,3 megapiksler. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Under gode lysforhold har den veldig bra kamera, men bildene blir fargeløse of støyete hvis det er for lite lys til stedet, men ikke forvent så altfor mye fra den billigste megapikselstelefonen på markedet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Under gode lysforhold har den veldig bra kamera, men bildene blir fargeløse of støyete hvis det er for lite lys til stedet, men ikke forvent så altfor mye fra den billigste megapikselstelefonen på markedet. Den brukte jo tross alt å være en av de dyre telefonene på markedet, så noe kan man jo forvente Har den telefonen selv. Er ikke akkurat imponert over kameraet, men det er jo greit nok. Veldig blasse farger trekker mye ned. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er som ^Cartman^ sier, under dårlig lys forhold blir bildene dårlig! Er det bra med lys så blir bildene kjempe bra! Synes dette er en kjempe bra mobil, men som sagt, bildene blir ikke no særlig uten at det er lyst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå