lunikz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei! Jeg fikk ny vifte idag, Thermaltake Volcano 12. -Det fulgte med en sånn "skrugreie" slik at jeg kunne skru ned hastigheten. Den funker ikke. -Hvis jeg ikke koblet til den "skrugreien" så skulle hastigh. reguleres automatisk. Det skjedde ikke. -Jeg har prøvd SpeedFan. Det funker ikke. -Den skal kunne gå på 21 dBA, er det mye? Noen forslag(begynner snart å blø i ørene fordi den viften bråker så jævlig) PS! Jeg har Asus A7V600-X hovedkort. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hm.. kobla alt riktig? Den "skrugreien" burde funke eller så kan du reklamere. Hvis ingenting annet går så går du inn i BIOS og ser etter på QFan og setter den på 12/15 for eksempel. Da funker også SpeedFan. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Les i bruksanvisningen som følger med, den forklarer alt ganske så fint Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 sikker på at du har festet viftekontrollen riktig? Lenke til kommentar
lunikz Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hei! Takk for svar.. Ja, jeg har festet den temp.måleren, og den "skrugreien", og festet kabelen fra viften i hovedkortet. Altså 3 ting. Det er forskjellige plugger på alle (??), så det jeg kan vel ikke ha gjort noe feil der. Jeg har prøvd begge de "skrugreiene" som fulgte med, og ingen av de har noen effekt. Endret 29. april 2005 av lunikz Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du skal ha temp styrt så skal du ikke ha "skrugreia" kobla til... Skal du ha "skrugreie" styrt så skal ikke ha temp sensoren kobla til Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 så sant, så sant. Lenke til kommentar
lunikz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 jeg dro ut den tempgreia, og satte i en jumper, funket ikke. dro ut jumperen, da funket det. endelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå