0069 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvilket spill hvil du/dere se i ny oppdatert verjson?? Jeg kunne tenke meg å se en ny versjon av: Interstate 76, LBA, Baldurs Gate, TIM... og sikkert mange flere, men det er vanskelig å komme på nå. baldur`s gate dark alliance 2 på PS2 og Fifa 2003 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Fallout Hadde vert en jævlig god ide!!! det er det beste rpg spillet noen sinne, synes jeg. Tror jeg hørte en eller annen gang at det snart kommer en 3er, og ikke i slik taktik stil som det forigje var. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hvilket spill hvil du/dere se i ny oppdatert verjson?? Jeg kunne tenke meg å se en ny versjon av: Interstate 76, LBA, Baldurs Gate, TIM... og sikkert mange flere, men det er vanskelig å komme på nå. baldur`s gate dark alliance 2 på PS2 og Fifa 2003 øø... sikkert det... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Captain America, Tviler på at mange av dere vet hva det er. Vet meget godt hvem mannen er men vet ikke om spillet du mest sannsynelig snakker om... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Interstate 76Fallout 1,2 Police Quest 1,2,3,4 LBA 1,2 Theme Hospital Grim Fandango og Zack McCraken IKKE Grim Fandango det ville jo ødelegge hele sjarmen med det... men Monkey Island 1og2 i 3 grafikk hadde vært litt stilig. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 -The Incredible Machine som nevnt tidligere Det har kommet et spill som er ganske likt med fin grafikk. Har bare prøvd demoen og den var på Tysk. Hugser heller ikkje navnet, kanskje nokon andre her gjer det.. Det var iallefall artig! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 De første Metal Gear spillene Hadde vært digg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fallout De første "Metal Gear"-spilla!! Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ports of Call, uansett. har kommet nytt ports of call bare så du vet det.. Eller spørs hvem av dem du mener da om det skal komma enda et nytt et.. http://www.portsofcall.de/ Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Captain America, Tviler på at mange av dere vet hva det er. Jo jeg vet Lenke til kommentar
arlion Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 det er kun et spill som burde bli remake med ps2 eller eventuellt 3 grafikk, kanskje x-box også. og det er det legendarisk rolle spillet til playstation: The Legend Of The Dragoon Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg kunne godt tenkt meg å sitt robocob i ny versjon. (det spillet der du spiller en fisk og skal redde en del pingviner osv.) Robocod. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jeg kunne godt tenkt meg å sitt robocob i ny versjon. (det spillet der du spiller en fisk og skal redde en del pingviner osv.) Robocod. my mistake. Godt at noen passer på Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 <> Final Fantasy VII <> Fallout 1 og 2 <> Monkey Island serien <> Heroes of Might & Magic serien Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hadde vore gøy å lage Popolous 3 the beginning om til ein nyare versjon. Synst det er kjempegøy ej. Ca 5-7 år. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 FFVII Golden Sun Golden Sun TLA WarCraft 2 Lenke til kommentar
Magus Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Chrono Trigger! Fy faen det hadde vært bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå