Elefantons1 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvordan kan man få til like bra spillelister i Windows Media Player, slik som man for eksempel får i Winamp? Når jeg lager spilleliste i WMP blir navnene gjort om og alt blir bare rot... Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Må jeg skrive om navna på alle sangen? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sjekk justeringene for gjenkjenning av filene under alternativer, WMP kan sjekke mot nett, men jeg ville aldri stolt på at WMP ville få det til riktig. Winamp er uansett bedre for oversiktilig musikkhåndtering fordi den har intelligent tolkning av filnavn der id-tag mangler eller inkomplett. WMP spiller dog video bedre enn winamp igjen, dvs med lavere bruk av ressurser. Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hmm... Det hjalp ikke så mye, men takk for hjelpen uansett En annen ting som er bedre med WMP, er at suround-lyden/lyden på de to høytalerne jeg har bak meg, er mye bedre og sterkere enn i Winamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå