Gå til innhold

Brenning i XP

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg Bruker Win Xp Pro, Engelsk.

Kjøpte for en liten stund siden roxio's "Easy CD Creator 5 Platinum."

Jeg trodde nå at jeg kunne starte og brenne CD'er som jeg lystet, men har fortsatt ikke fått ett godt resultat.

Har prøvd alle oppdateringer fra hjemmesidene til roxio, men de er ikke helt lett og skjønne.

SÅ:...hva skal jeg gjøre? Hvilket brennerprogram er best til Win XP? Fins det drivere til Easy CD?

Takk for all hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har opp i gjennom tiden brukt Easy CD Creator, WinOnCD og Nero. Av disse er Nero det desidert beste programmet (mulig det bare er jeg som syns dette men får så være). Har ikke hatt en feilbrenning (brennt ca. 100 CD'er på 16x hastighet med en Asus-brenner) med prog'et og det er veldig lett å bruke.

Konklusjon: Bytt til Nero :grin:

Vet ikke så mye om prog'et ditt.. (sluttet å bruke Easy CD Creator da det var på v. 4 tror jeg..)

MSI K7T266 PRO2-RU

XP 1700+ @ 2000++ (153 i fsb) :grin:

ATI Radeon 8500

256MB TwinMOS PC2100 CL2,5@CL2 (306MHz DDR) :grin:

8500 3dmarks på standard hastigheter

[ Denne Melding var redigert av: Nostradamus på 2002-07-09 23:51 ]

Lenke til kommentar

Har også XPpro eng, og en antikvarisk 4X Actima-brenner som jeg sleit med å få til å fungere med medfølgende EasyCD Creator. Bedra seg noe etter full driveroppdatering (tror det var noe som het ForceASPI som gjorde susen), samt en XP patch på Roxio.

Fant tilslutt redningen i Nero 5.5.7.8. Nå er den til og med slutta å feilbrenne.

Lenke til kommentar

Easy CD Creator 5 funker glimrende hos meg.. Har Win XP Pro Engelsk versjon.

Jeg Bruker cdrwin, Easy cd creator og clone cd.

Dette holder mer enn nok for meg.

Jeg slutta med Nero for en tid siden da jeg ikke fikk lyd når jeg kopierte musikk cd'er. Gikk over til easy cd creator og det funka helt topp :smile:

Skjønner ikke hvorfor folk misliker det programmet sånn.

Lenke til kommentar

Ikke bytt til Nero, det er ikke bedre enn Easy CD v5.x. Nero kan på noen pc'er være ustabilt.

For å få Easy CD til å funke "flawlessly" i XP, må du hente ned en patch fra http://www.roxio.com, da funker det perfekt. Du finner den ved å gå på product-updates(eller.noe slikt).

Det kan også hjelpe og legge inn ASPI rutiner, disse finner du på http://www.adaptec.com

duvaland - som liker Easy CD best i XP :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...