JR Ewing Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Legg merke til at INGEN har capsen RETT fram Det er ikke respekt å ha den rett frem. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hmmf, igjen kommer den gemene hop og rakker ned på folk som faktisk legger litt sjel i hvordan man ser ut. Og ja, jeg synes 1100,- for et godt par med solbriller er rimelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Og ja, jeg synes 1100,- for et godt par med solbriller er rimelig. Ja skikkelige solbriller ligger i den klassen ja... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hmmf, igjen kommer den gemene hop og rakker ned på folk som faktisk legger litt sjel i hvordan man ser ut. Og ja, jeg synes 1100,- for et godt par med solbriller er rimelig. Takk! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Legg merke til at INGEN har capsen RETT fram Det er ikke respekt å ha den rett frem. Man skal ikke ha den rett frem Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis jeg bruker caps har jeg den 50 grader ca til høyre, vanligvis. tennis-cap's hender deg dog at jeg har rett frem. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvis jeg bruker caps har jeg den 50 grader ca til høyre, vanligvis. tennis-cap's hender deg dog at jeg har rett frem. *finne fram gradskiva* Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Verden er full av sleske og sleipe mennesker men det er egentlig uhyggelig sjelden du kan se på klesstilen om de er det eller ikke. Noen klær liker jeg og noen ikke og noen klesstiler liker jeg og noen ikke og sist men ikke minst noen mennesker liker jeg (de fleste) og noen ikke. Min definisjon på sleipe mennesker er altså ikke relatert til klær men adferd. Mennesker som er villig til å lure andre trill rundt, eller såre dem for å komme seg frem i verden er sleipe etter mitt syn. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er ikke den signaturen til B|Real ulovlig ifølge forumreglene ? Så en annen fikk sin sensurert av moderator.. (Uansett er ikke 1100 dyrt for et par solbriller..) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 B|Real må gjerne ha sitater av meg i sin signatur, bare koselig. Gjelder stort sett alle andre også, koselig å bli sitert. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (Uansett er ikke 1100 dyrt for et par solbriller..) Det er fordi folk har blitt lært opp til å tro det. Du betaler mye for bare merket. Hvor mye tror du det koster å lage et par solbriller? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hmm, ok. Kom uansett på at han er tildligere moderator og sikkert kan reglementet inn og ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hmm, ok. Kom uansett på at han er tildligere moderator og sikkert kan reglementet inn og ut Ditto Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Kan jo gjette hvem. HALLA GUTTA! *rette på capsene* edit: det er jo gutta som brukte 800.000 på russebuss! Det er jo nok penger til en halv leilighet det! Endret 30. april 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (Uansett er ikke 1100 dyrt for et par solbriller..) Det er fordi folk har blitt lært opp til å tro det. Du betaler mye for bare merket. Hvor mye tror du det koster å lage et par solbriller? Pris er irrelevant. Et godt image er verdt hver krone. Jeg har intet problem å betale 300 for kvalitet og 800 for design og merking. Og til russegutta: 800 000 fordelt på (la oss si:) 25-30 mann er ikke så mye om man sparer litt i forkant av russetia. Håper de storkoser seg i bussen sin. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 . Et godt image er verdt hver krone. Jeg har intet problem å betale 300 for kvalitet og 800 for design og merking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå