skidd Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 er det noen som vet hvordan du skal lakke et kabinett skikkeli? har ikke gjort det før, trenger hjelp.... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 skal du ha det perfekt så er det ikke noe bedre en å lakke det med en skikkelig lakk sprøyte slik at du får en god å brei srput på lakken. lakker du fks en kabinett dør med sprayboks kan du lett risikere at det blir ujevne drag osv nor du lakker. Lenke til kommentar
skidd Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 hvor kan jeg få tak i lakk sprøyte da? å hva koster det? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 vær nøye, få like mye lakk på alle steder, ikke ta for mye lakk (like fær det renner, akkurat nok når det begynner å glinse av lakken) så lar du det tørke (står på lakkboksen hvor lang tid det tar) når det er gjort, blåser du (for munn) alt du kan for å få av bajs, så mellompusser du med minst 600korning (vannslipe) sånn fortsetter du til du har lagt noen lag, ta så mange du gidder, så noen lag med klarlakk, husk å grunne først, veldig viktig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hold sprayflaska LANGT fra objektet som skal sprayes, ta tynne og mange grundige strøk og det er ganske viktig å pusse ned primeren/grunneren for den kan ofte skape en stygg overflate. Stikkordet er egentlig bare: Tålmodighet! Vil ellers anbefale at du tar en titt innom denne sida. Der finner du etter min mening de beste artiklene på nett om spraymaling på casemods! Endret 29. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
skidd Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 går d bra å bruke pussemaskin i staden for alle dissa pussepapira? det skal jo gå and å bytte pussepapir på pussemaskin da.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har du en plansliper burde det ikke være noe problem.. Vet ikke om det finnes sandpapir over 1000 til båndsliper, men du kan ihvertfall kjøpe ark til en plansliper! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hold sprayflaska LANGT fra objektet som skal sprayes, ta tynne og mange grundige strøk og det er ganske viktig å pusse ned primeren/grunneren for den kan ofte skape en stygg overflate.Stikkordet er egentlig bare: Tålmodighet! Vil ellers anbefale at du tar en titt innom denne sida. Der finner du etter min mening de beste artiklene på nett om spraymaling på casemods! mm, 30 ca ifra.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Som regel blir det opplyst 30cm fra overflaten på flaska, men jeg legger på tjue å sprayer ca. 50cm ifra! Lenke til kommentar
benz Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ring en billakkerer og spør om pris. Hvis du vil ha det perfekt... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Patz på forumet fikk lakkert sitt kabinett hos en billakkerer, og jeg vil nok si at om du har tålmodigheten kan du nok gjøre en nesten like god jobb selv! Lenke til kommentar
skidd Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 går det bra å vokse eit kabinett, etter du har gjort ditta som har vorte skreve oppe?..... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 går det bra å vokse eit kabinett, etter du har gjort ditta som har vorte skreve oppe?..... japp Lenke til kommentar
skidd Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 goll, da skal jeg gjøre det.... har pussa kabinette mitt i 6 tima, må lage hol til 3x120mm vifte, klar til å lakke det etter kvart, åsso skal jeg ha på rubbing compound, åsso blir d å polere:D:D.... show is on the kabinett... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Pent, du har ihvertfall den perfekte oppskriften klar, nå blir det morsomt å se hvordan sluttresultatet blir da.. Og for all del, ikke forhast deg! Personlig ble jeg så drittlei mot slutten at det resulterte i at jeg måtte ta alt på nytt av igjen.. Kjipt! Lenke til kommentar
pelle2 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hei Sjekk link for fargestoff på ferdig sprayflaske for farging av metall og plast ol. Fargestoffet er i ugangspunktet ment for farging av Plast, metall og PVC interiør/eksteriør i bil, men det funker like bra på PC kabinetter, skjermer, tastatur osv.. Jeg brukte dette på mitt kabinett og det ble veldig bra!! Finnes i mange fargevarianter Sjekk link her Ford forum Endret 5. mai 2005 av pelle2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå