MyBigMouth Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Jeg SKAL ha ny hd spiller.... Jeg har vurdert mange som ipod,creative og alt annet egentlig men jeg lurer på hva folket synes.....ipod mini,creative zen micro, sony sin....eller nye forslag..jeg trenger litt hjelp Ja jeg vet at jeg har en tråd til om dette emnet men den begynner å bli gammel. Må se om det er noe nytt på markedet Endret 29. april 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg som mange andre vil si at ipod mini er den beste spilleren du kan få, den har et pent utseende, god kvailtet og er enkel å bruke. Jeg har den "gamle" versjonen med 8 timers batteritid, mens den nye har 18. det som er negativt med iPoden er at den ikke støtter .ogg og .wma. Du kan heller ikke overføre sanger uten programvare, og batteriet kan ikke byttes ut uten å fjerne dekslene og bryte garantien. Creative Zen micro har hatt problemer med jack utgangen, men dette skal vistnok være fikset, men jeg mener at dette ikke er en så pen spiller, og den har ikke det samme interfacet som ipoden. Jeg hadde valget mellom iPod og zen micro valget falt på iPod og jeg har ikke angret en dag. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg ville gått for iPod mini.. iTunes er ikke noe minus, det er utrolig enkelt og greit å bruke. .wma filer konverteres til .acc når du legger den til i biblioteket i iTunes, og da kan du spille dem av med samme kvalitet! Lykke til i valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå