Insanity Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Mener jeg har sett usb-porter for innsetting i diskettfronten en plass. Har lett på mange webshoper, men finner ikke noe sånt. Begynner å bli lei av å dra frem maskinen for å sette inn usb. Noen som vet hvor jeg kan finne noe sånt? Lenke til kommentar
pmonstad Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Vi ønsker ikke reklame i forumet, takk! Gjentatte brudd vil bli forfulgt. -moderator yummy- -- Pål Monstad, PM data [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-09 23:44 ] Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Et kvikt søk fortalte meg et dette ble levert sammen med et hovedkort av typen *sensurert* Kan sikkert skaffes separat og, men det har jeg ikke funnet enda.. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 sjekk microplex: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DB525 er til 5,25" dog Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 de selger på clas ohlson Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei Insanity! Om du har ein ledig 5,25 slott så kan du kjøpe ein usb kabel feste den på usb porten la kabelen gå gjennom pcén (foreksempel via ein ledig pci slott). Fram til den ledige 5,25 slotten lage hål i 5,25 slotten.Stikke ledningen igjennom feste ledingen i 5,25 slotten. Regner med at det blir billigare enn å kjøpe ferdig produsert.Om ein har verkjøy til å lage hol i 5,25 slotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå