fxwz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Vel, etter tips fra en forumbruker som sa at en dildo måtte være midt i blinken for meg!*se her* Vel, måtte vurdere da, så jeg gikk innpå siden og fikk øye på dette! *Det koster å være kar* Kanskje noe for dere som ikke får noe napp! NB! Dette er ikke en seriøs tråd! EDIT: Kraftig lefi! dager, no, Damer, hell yeah! Endret 29. april 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Ehm. Ok! Edit: Lørdager liker meg godt. Endret 29. april 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Litt vanskelig å få med seg på tur da ... Den er jo ikke oppblåsbar . Men man kan jo bruke den som en "mrs safety" dukke da :!: Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Var det fredrikrb som var kjappest? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Litt vanskelig å få med seg på tur da ... Den er jo ikke oppblåsbar . Men man kan jo bruke den som en "mrs safety" dukke da :!: Kan da ta noen turer med den, tviler på at det finnes nei i hennes munn. Den er nok fylt med andre ting. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 OHHHHHHH! Jeg vil ha!!! Men inni helv**** for en pris! Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) hmm... hele den der greia med å ha seg med dokker av ymse slag er jo litt makaber, da egentlig... jeg mener, du ligger der og humper på en kald, livløs... ting som ikke gir lyd fra seg... æsjameien. Endret 29. april 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 5890 dollar? 37200 kroner? Det er to og en halv fredrikrb-moped, det. Har ikke du et par kamerater med moped, fredrikrb? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 5890 dollar? 37200 kroner? Det er to og en halv fredrikrb-moped, det. Har ikke du et par kamerater med moped, fredrikrb? Knis, jo, har det. *kikke bort på konvolutt med penger* hadde jeg hatt 40 tusen kroner som svei i lomma hadde jeg kjøpt en sånn. Om jeg hadde hatt andre ting jeg trengte, that is. ;p Patetisk? Jepp. Forbanna kult? Hell yeah! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) :!: Genialt! Skal kjøpe en EDIT# Var kanskje litt dyr ? Endret 29. april 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hehehe Hva faen er dette her???? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Hehehe Hva faen er dette her???? Den der går jo under funny toys! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Elsie the inflatable cow Inflatable cow that actually makes a 'mooo' sound. Includes rear entry opening. Includes samples of spanish fly and lube. Rear entry og greier, og så så billig, bare $16,50 Ms. Piglet The pig is on the bottom The Original Inflatable Party Pig. She'll bring out the animal in you. When you're feelin' in the mood just inflate Ms. Piglet for a squealin' good time. You'll just love makin' bacon with Ms. Piglet! She's safe, washable, disease-free, and ready to accommodate your every whim. Luvin Lamb Luvin lamb features a rear entry opening. Comes with a pillow pack of lotion. Eva White Sheep The sheep is on top Inflatable Party Sheep designed to be the friend you've always needed, the love you have always dreamed of. It's the little lamb you can love and will love you back. For all your sheep loving friends - bring out the beast in them. For centuries men the world over have known that a sheep is the next best thing to a woman. It is soft, sexy, and disease free! Har dere lest brukererfaringene? Klipp fra en som har kommentert Elsie the inflatable cow: "This is it boys. I stocked up on these so I can get laid by a cow but still get a special feeling from each one." :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 FFS... Får jo ekte saker myyye billigere enn den dokka der da. ( ) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 FFS... Får jo ekte saker myyye billigere enn den dokka der da. ( ) hehe ja, bare å ta seg en tur på baltazar det. 250spenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå