Gå til innhold

Er det ingen damer som liker deg? Kjøp deg ei!

fxwz

Anbefalte innlegg

Vel, etter tips fra en forumbruker som sa at en dildo måtte være midt i blinken for meg!*se her*

Vel, måtte vurdere da, så jeg gikk innpå siden og fikk øye på dette!

*Det koster å være kar*

Kanskje noe for dere som ikke får noe napp! :D

NB! Dette er ikke en seriøs tråd!

EDIT: Kraftig lefi! :D dager, no, Damer, hell yeah!

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm... hele den der greia med å ha seg med dokker av ymse slag er jo litt makaber, da egentlig... jeg mener, du ligger der og humper på en kald, livløs... ting som ikke gir lyd fra seg... æsjameien. :sick:

Endret av Tonberry
Lenke til kommentar
5890 dollar? 37200 kroner? :scared:

Det er to og en halv fredrikrb-moped, det.

Har ikke du et par kamerater med moped, fredrikrb? :p

Knis, jo, har det. :p

*kikke bort på konvolutt med penger*

hadde jeg hatt 40 tusen kroner som svei i lomma hadde jeg kjøpt en sånn. Om jeg hadde hatt andre ting jeg trengte, that is. ;p

Patetisk? Jepp.

Forbanna kult? Hell yeah!

Lenke til kommentar

Elsie the inflatable cow

Inflatable cow that actually makes a 'mooo' sound. Includes rear entry opening. Includes samples of spanish fly and lube.

Rear entry og greier, og så så billig, bare $16,50 :D

Ms. Piglet

The pig is on the bottom The Original Inflatable Party Pig. She'll bring out the animal in you. When you're feelin' in the mood just inflate Ms. Piglet for a squealin' good time. You'll just love makin' bacon with Ms. Piglet! She's safe, washable, disease-free, and ready to accommodate your every whim.

Luvin Lamb

Luvin lamb features a rear entry opening. Comes with a pillow pack of lotion.

Eva White Sheep

The sheep is on top Inflatable Party Sheep designed to be the friend you've always needed, the love you have always dreamed of. It's the little lamb you can love and will love you back. For all your sheep loving friends - bring out the beast in them. For centuries men the world over have known that a sheep is the next best thing to a woman. It is soft, sexy, and disease free!

Har dere lest brukererfaringene? Klipp fra en som har kommentert Elsie the inflatable cow:

"This is it boys. I stocked up on these so I can get laid by a cow but still get a special feeling from each one."

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...