WeNaS Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Har kjøpt meg ny pc, men har ett veldig irriterende problem med den. Amd Xp 3500+ DFI LanParty UT NF4 Ultra-D hovedkort OCZ 1024MB EL Dual Channel Optimized Maxtor DiamondMax Plus 9 250GB IDE ATA/133 XFX GeFORCE 6600GT 128MB PCIe OCZ PowerStream Strømforsyning 420Watt det har seg sånn at pcen bare henger seg opp, og dette skjer helt tilfelig. og hvis lyd blir spilt så looper den helt til jeg restarter maskinen. den henger seg ikke opp hele tida, det kan gå noen timer mellom vær gang. men den henger seg mest når jeg spiller, men det kan også skje når jeg bare er i windows. pcen henger seg HELT opp, jeg kan ikke gjøre noe, må restarte! jeg har god nok kjøling! har vifter i massevis, så det er ikke ett varmeproblem. har også oppdatert alle drivere. Jeg har prøvd mange forskjellige OS det skjer uansett.. på bluescreenen, som kommer opp står det NV4_MINI_SYS noen som vet hva det er? Endret 29. april 2005 av WeNaS Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Var borti et lignende problem med en maskin på jobben for en stund siden. Problemet var ikke verre enn at den ene rambrikken sto litt dårlig i sokkelen Lenke til kommentar
Rolfr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 sjekka tempen på cpu? om den er normal så ville jeg sotte opp volten på minne brikkene. mange anper er det på 12 volten på PSU din? Lenke til kommentar
WeNaS Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) rammen sitter godt nok i hovedkortet, har prøvd med en rambrikke i single sloten også. Tempen på Cpu ligger rundt 30-35 grader. stilte opp volten på rammen, det hjalp ikke. volten står på 1.60 Volt, 12 volten min er på 30A! begynner og bli lei, kan noen hjelpe meg? Endret 30. april 2005 av WeNaS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå