Baleni Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Emnet sier vel det meste Jeg skal ha den telefonen - med mindre noe alvorlig skjer med meg eller noe=P Jeg kikket litt i stad på komplett.no sine sider og leste mye positiv om den! Men er det Kamera lys eller blitz på den telefonen? Eller har den bare en sinnsykt god nattmodus? : Endret 30. april 2005 av Baleni Lenke til kommentar
eblth Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er KAMERA-lys på den. Regner med det er lignende som de fleste andre kamera-lys, som lyser rundt 1 meter. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Flyttes til en bedre egnet categori... Emnet sier det meste om at jeg bør endre det til kamera og ikke camera.. Egennavn har fortsatt stor bokstav også.. ..Sånn starter også setninger etter punktum eller andre slike tegn (stor bokstav altså). Og ordeling vil vi ikke ha noe av... Det samme gjelder SMS-språk grunnet lesbarhet... Tullete forkortninger havner under samme kniv... Ufullstendige setninger... Endret 29. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) *OT pjatt* Og her driver vi med redigering igjen ja. Tåler du ikke å bli snakket til Remerser? Er det kanskje fordi du skjønner selv at du var på bærtur? Når det gjelder Samsung så mener jeg at de alltid har hatt ganske bra kameraer i mobilene de har gitt ut, og da har også nattmodus vært ganske bra i forhold til andre merker. Endret 2. mai 2005 av MrBlueJack Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) *OT pjatt* Tilbake til topic: Kameralyset til D500 er ganske bra. Endret 29. april 2005 av Remerser Lenke til kommentar
martinsw88 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) det er ganske bra ja! har en D500 selv, og fungerer bra, lyset er faktisk overraskende sterkt, og kameraet likeså! Endret 29. mai 2005 av martinsw88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå