MyBigMouth Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Etter å ha vært en uke i Sverige kommer jeg tibake å da har de innført banneforbud! Nulltoleranse mot banning...yeaha Er dette lov...strider ikke dette mot ytringsfriheten!? Dvs at det er nulltoleranse.....vi kan ikke si det om vi slår foten engang....går på ungdomsksole bare så dere vet d (ps: Dette passeer bedre her enn på skole siden dette IKKE er faglig) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Om det er ulovlig vet jeg ikke, men banning er da bare ord. Teit forbud. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du får be en advokat sjekke forholdet til ytringsfriheten. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Bann i vei og se hva de gjør? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Bann så mye du vil. Det har da ikke skolen noe med. Så lenge du ikke gauler ut midt i timene hele tida så.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er det så forbanna jævla vanskelig å ikke banne hvert forpulte minutt? Helvetes unger. FOLLOW THE GOD DAMN RULES, BITCHEZ! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Banning er et syndrom jeg har, og jeg får som regel små anfall når jeg får vondt, og kan i den situasjonen uttrykke ord som er bittelitt kraftigere enn "Søren også!" Må vel være lov å ta seg friheten til å lufte et "mindre pent" ord? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hater å innrømme det men... banning er en ukultur som forteller om dårlig ordforråd. Det er ikke kult, det er bare teit. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hater å innrømme det men... banning er en ukultur som forteller om dårlig ordforråd. Det er ikke kult, det er bare teit. Veldig, veldig, veldig korrekt. Ingenting er styggere enn jenter som banner (gjelder selvfølgelig gutter òg, men akkurat jenter syns jeg skal være litt finere i språket). Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjønner ikke hva som er galt med banning.. Det er bare ord som ikke er rettet mot noen eller noe som helst... Det må da være greit å vise folk at du har vondt og/eller er forbanna.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du får be en advokat sjekke forholdet til ytringsfriheten. Jeg å en lærer hadde en stor diskusjon på gang. Jeg blei henta ut i timen siden jeg hadde tatt 5minutter fri fra forrige time (!) Og henne klaget på at jeg prata i timene hennes og at jeg brukte ord henne ikke likte og jeg begynte med ytringsfriheten osv... Men hun sa at den ikke gjaldt i hennes timer. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Men hun sa at den ikke gjaldt i hennes timer. Så hun hadde søkt om fritak og fått det, altså? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Veit ikke jeg... Hu er rar, men jeg kan ikke risikere dårligere karakterer pga sånne små ting. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Altså banning i klasserommet er jo maks latterlig da. men er man helt alene og slår seg noe inni grønnhelvete, så er det da lov å skrike ut litt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vel, ytringsfrihet er en ting, men hvis du faktisk forstyrrer timen så har læreren lov å fjerne deg (vil jeg tro?) for at de andre elevene ikke skal tape noe på at du oppfører deg som en drittunge. Det samme kan gjelde banning. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Veit ikke jeg... Hu er rar, men jeg kan ikke risikere dårligere karakterer pga sånne små ting. Å bli frarøvet ytringsfriheten er ikke noe jeg ville akseptert da. Men hvis det bare gjaldt banning, så er det jo enkelt å slutte og banne. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Veit ikke jeg... Hu er rar, men jeg kan ikke risikere dårligere karakterer pga sånne små ting. Å bli frarøvet ytringsfriheten er ikke noe jeg ville akseptert da. Men hvis det bare gjaldt banning, så er det jo enkelt å slutte og banne. Stol på meg. Jeg er ikke akkuratt typen som bryr seg om sånt. Sist ble det telefont hjem og nedsatt orden og oppførsel pga jeg tok meg 3timer fri en dag. Rar lærer. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 vi hadde sånn på barneskolen, hver gang vi banna måtte vi skrive det opp på lapp som ble vist fram på kontakttimene, til og med herregud var banneord Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Banning er et syndrom jeg har, og jeg får som regel små anfall når jeg får vondt, og kan i den situasjonen uttrykke ord som er bittelitt kraftigere enn "Søren også!" Må vel være lov å ta seg friheten til å lufte et "mindre pent" ord? Fy! "Søren" er banning, ettersom dette er et kallenavn på djevelen selv! Pass språket ditt! Definisjonen av banning: Påkalle djevlen, eller påkalle Gud unødvendig. Dermed er "Herre Gud" og "søren" banning, mens "rævpulte gjøk" er ikke banning. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Regelen er i og for seg grei.. men så kommer spørsmålet "Hva er egentlig banneord?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå