PoW Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hei. Har nettop laget min første (seriøse) webside. Kode kan jeg ikke, men jeg har gjort det beste jeg kan. Skal få en kamerat til å hjelpe meg med det. Slakt i vei: http://jalla.homeip.net/ (oppdatert) Takker for konstruktiv kritikk. Endret 1. mai 2005 av PoW Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 - Litt fargeløst og kjedelig med bare grått/svart/hvitt - Siden burde gått helt opp - Ville hatt 1px tynnere border rundt - Ville justert ned skriftstørrelsen ett hakk eller to - Litt tunglastet - Rotete header Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tok lang tid å laste ja. Ingen tittel (ikke at det er et must) Rotete header (som nevnt) Syns også at det ble en ganske kjedelig side, med lite farger. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kode kan jeg ikke, men jeg har gjort det beste jeg kan. Skal få en kamerat til å hjelpe meg med det. Da håper jeg han kameraten din bytter ut den tabellsuppa. Kast tabellene Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 lang laste tid. Depresiv.. kjedelig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Menyen + bunnen var grei nok. Toppen kan med fordel byttes ut med noe mindre rotete. Border=1 rundt hele saken. I Opera mangler rammen på toppen. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) I Opera mangler rammen på toppen... Det stemmer nok. Den finnes ikke i noen browsere:p Takk for all kritikk. Fikser på siden i løpet av helgen EDIT: Det er som kjent helg http://jalla.homeip.net <-Oppdatert Har ikke fikset alt enda, men jobber med saken. Hva synes dere om det nye designet? Endret 30. april 2005 av PoW Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 * Bakgrunsfargen passa ikkje til fargen i headeren * Skal teksten vere så langt til høgre? * Litt mange horisontale linjer * Noke i botnen av sida hadde gjort seg * kansje litt for "standar" oppsett stå på! Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hei. Jeg har oppdatert designet på siden min nå. (ikke klag på koden takk:)) http://jalla.homeip.net/ Hva synes dere? Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Denne var jo egentlig litt fet. Synes også det var et par for mange horisontale linjer i banneren, men jeg likte selve look and feel. Litt femi kanskje? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Takk for tips.. Har vurdert å gjøre den mindre rosa ja Hehe Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 ser bare denne på hovedsiden din jeg: Warning: main(C:\Documents and Settings\heiatufte\My Documents\Server\webhotel\PoW\public_html ews ews.phpindex.php): failed to open stream: Invalid argument in C:\Documents and Settings\heiatufte\My Documents\Server\webhotel\PoW\public_html\index.php on line 47 x 2 da Lenke til kommentar
PoW Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Har tatt en liten pause, så jeg bryr meg ikke så voldsomt Siden blir fikset snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå