_coldfusion_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har akkurat satt sammen en pc av dette: asus p4s533-mx celeron D 2.8 256 pc 2700 infineon 80gb maxtor problemet er at når jeg trykker på "On" knappen blir det ikke noe bilde på skjermen. Viftene snurrer og hd spinner som bare det. Har prøvd med annen skjerm da jeg har lært meg med årene at man skal prøve det enkleste først.. Noen som vet hva dette kommer av? Har i både atx og p4 kontakten til hk... Lenke til kommentar
V36a Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har akkurat satt sammen en pc av dette:asus p4s533-mx celeron D 2.8 256 pc 2700 infineon 80gb maxtor problemet er at når jeg trykker på "On" knappen blir det ikke noe bilde på skjermen. Viftene snurrer og hd spinner som bare det. Har prøvd med annen skjerm da jeg har lært meg med årene at man skal prøve det enkleste først.. Noen som vet hva dette kommer av? Har i både atx og p4 kontakten til hk... Vet du at skjermkortet fungerer? Isåfall, sjekk kontakten fra skjerm til skjermkort, evt bytt skjermkort for å teste. Ellers sjekk strømmen fra skjermen. som du sier, "Det enkle er ofte det beste" Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) glemte å si at det er integrert skjermkort. edit: http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx tror du kanskje hk ikke støtter cpu? Eller at jeg må oppgradere bios? Er det noen forskjell på celeron og celeron D når det kommer til hvilket hk som støtter dem? Endret 29. april 2005 av _coldfusion_ Lenke til kommentar
V36a Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 glemte å si at det er integrert skjermkort. ok, da ble det straks verre.. har vært borti integrerte defekte skjermkort, og da er det fint lite å gjøre egentlig, men du kan prøve å sette inn et skjermkort og se om det funker da, kan være at bios-settings er stilt slik at det tror at du kjører "eksternt" skjermkort.. Hvis ikke det går med nytt skjermkort, reset CMOS og prøv igjen. Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 kan jeg oppdatere bios uten cpu? Lenke til kommentar
V36a Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) glemte å si at det er integrert skjermkort. edit: http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx tror du kanskje hk ikke støtter cpu? Eller at jeg må oppgradere bios? Er det noen forskjell på celeron og celeron D når det kommer til hvilket hk som støtter dem? Hvis du kjøpte både cpu og hk samtidig, vil jeg tro de skal være kompatible. Det finner du ut ved å lese manualen til hk. Skal ikke ha noe med bios å gjøre, men først må du få fyrt opp pc-en da Om det er forskjell på Celeron og - D vet jeg ikke, har vært mest borti AMD og PIV. Det kan du finne ut hvis du tar et søk i hva for en søkemotor du bruker. edit: nå må jeg stikke, men det fins flere folk som er villige til å hjelpe lykke til! Mvh, V Endret 29. april 2005 av V36a Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 fordi om jeg kjøpte delene samtidig betyr ikke det at de passer... Lenke til kommentar
V36a Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 fordi om jeg kjøpte delene samtidig betyr ikke det at de passer... Kjøpte du delene på nettet? Isåfall er det ikke sikkert de passer nei, men hvis du kjøpte dem i butikk skulle man vel tro at de ansatte hadde såpass vett at de sa ifra hvis delene var inkompatible. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ikke bump etter 20min.. Står minst ett døgn i mellom hver gang og maks 2 ganger totalt i rettningslinjene. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har du prøvd å resette CMOS ? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Som et par andre har sagt før.. Resett cmos så skal du nok se at det fungerer. Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 har prøvd d nå. ingen virkning... kan det være at hk ikke støtter celeron D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå