Solid Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Read my lips : ''save them''! Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvorfor ikke dette settet da heller? Da får du sju høyttalere! Ållø* det ser gøyt ut, få den maksimale opplevelsen når DU tøbbi skal se på ALLE star wars filmene etter hverandre, det blir jo bare helt ja, gøyt. Gleder meg til 3. ern kommer Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Hvis ikke du har lyst på noe konkret med pengene brenner i lommen ville jeg ventet litt. Plutselig ser du et eller annet som du har virkelig lyst på. Ta også en titt på helgetilbudene til netshop og komplett.. Har lett for å dukke opp ting da! Når kommer helgetilbudene? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Tre ord: Verdens kuleste t-skjorter edit: blah Endret 29. april 2005 av tipp-ex Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Ja, da ble det slik at jeg kjøpte meg det jeg hadde hatt lyst på siden juletider! Logitch Z-2300 2.1 Kostet 1198kr hos netshop! Så slengte jeg på et antistatisk armbånd på kjøpet, til den nette sum av 175kr! Tilsammen ble det kostende: 1574kr med frakt og alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå