eduus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 kjøper pc fra advance. fikk beskjed om dropship levering. hva betyr dette? Lenke til kommentar
eduus Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 trenger tilbakemelding litt raskt... håper noen kan svare Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) heh det første jeg tenkte på var at de slipper den ut i fallskjerm edit: men det er sikkert ikke sannsynlig Endret 29. april 2005 av sindreengen Lenke til kommentar
swanky Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Dropship vil si at de leverer deg kassen med pc-en, men setter det ikke opp hos deg. levering foregår gjerne med vanlig leverandør. Edit: på godt norsk vil det si "på døren". Sannsynligvis prøver de å formidle at de sender maskinen som bedriftspakke. Endret 29. april 2005 av swanky Lenke til kommentar
eduus Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 må jeg da være hjemme. eller ringer de meg? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 "På døren" pleier å sette krav til at noen er hjemme ja, litt risky å sette den på trappen Lenke til kommentar
eduus Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 men hva hvis jeg er på jobb? kan jeg da be de levere den der? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 men hva hvis jeg er på jobb?kan jeg da be de levere den der? Tja..er vel bare å gi dem jobbaddressen som leveringsaddresse? tror ikke de har regler for at levering MÅ skje hjemme hos bestiller Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Dropship brukes også som betegnelse når en webbutikk selger deg varen, men varen blir sendt til deg fra fabrikk/uavhengig lager. Alt papirarbeid (toll/moms, etc) tar butikken seg av. Lenke til kommentar
pr-koht Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Dropship brukes også som betegnelse når en webbutikk selger deg varen, men varen blir sendt til deg fra fabrikk/uavhengig lager. Alt papirarbeid (toll/moms, etc) tar butikken seg av. Ja dette er dropship, at selger ikke har varen på sitt eget lager men den sendes deg direkte fra et annet sted. Er det import er ikke nødvendigvis toll/mva ordnet på forhånd, det kommer an på salgsbetingelsene. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Eller du kan vente deg et kulesprutende dropship med masse Combine-soldater som hopper ut og angriper deg, man kan aldri vite Nei, ærlig talt, sorry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå