Maroder_S Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 TEST: Logitech MX518 Logitech lanserer nye mus oftere enn de fleste. Vi har testet det siste skuddet på stammen, MX518, som er rettet spesielt mot spillere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Veldig bra test! Hadde nok kjøpt denne, om jeg ikke hadde hatt Razer DB og WLess Intelli 2.0. I tilleg har pappa Mx510. Men hvis noen av de går i stykker, er Mx518 et klart valg EDIT: 2 ting: Veldig fine bilder! Og et spørsmål; er sideknappene og Sense-justeringsknappene lysende? Det ser ut som om de lyser rødt... Endret 29. april 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ja fin test! Har ei fillemus no, og kommer til å gå til innkjøp av denne. Ser på denne som det beste valget. Designet på mx518 er lekkert. Razer blir for jalla Komisk med det å sjekke batternivået, der dreit Logitech seg ut. Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Og et spørsmål; er sideknappene og Sense-justeringsknappene lysende? Det ser ut som om de lyser rødt... Nei, det er bare oransje farge. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Og et spørsmål; er sideknappene og Sense-justeringsknappene lysende? Det ser ut som om de lyser rødt... Nei, det er bare oransje farge. Ok. Like greit det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kan vel si at denne musen slo Razer på de fleste testene, imponerende. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 bra test mx518 er nok den musa jeg skal ha neste gang(har mx510nå) Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det virker som Logitech har tenkt at langefingeren er veldig fleksibel, men det er den jo egentlig ikke. For å nå knappen på toppen av musen må man slippe grepet om musen og bevege hånda bakover på musen På min mx500 bruker jeg ikke tuppen an langefingeren for å trykke ned knappen på toppen, men det midterste leddet på lang-fingern, da trenger man ikke myke fingrer. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Blir nok ei sånn mus på meg ja. Har en Logitech Dual optical som begynner å dra på årene. Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 mx300, aldri forlat meg igjen!(fikk tak i ny på Ebay) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sitter med ei MX518 og kan skrive under på at den er knall. Lenke til kommentar
hds Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Eneste jeg savner fra min mx500 er at jeg ikke blir svett inne i handa. Men er jo bare å lufte i 5 sek så er hånda fin igjen. (Ja vet normale folk ikke er sånn, men jeg er veldig varm person ifølge av slike termokameraer ) Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Fin test, dog teit at dere ikke hadde noen god musematte å bruke den på. Hadde nok uansett kjøpt razer, men desverre funker in intelli 4 ennå. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 mx518 er den beste musa jeg noen gang har hatt, kjemgod kombinasjon med steelpad qck. genialt å kunne bytte sensen inne i spill og sånt! perfekt i cs! (og sikkert alle andre spill) fem av fem "thumbs up" fra meg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hadde jeg ikke hatt en MX510 - som btw fungere helt fint den også - hadde jeg kjøpt den. Ser ut som en meget fin mus. Utseendemessig er den også lysår unna Razor Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det virker som Logitech har tenkt at langefingeren er veldig fleksibel, men det er den jo egentlig ikke. For å nå knappen på toppen av musen må man slippe grepet om musen og bevege hånda bakover på musen På min mx500 bruker jeg ikke tuppen an langefingeren for å trykke ned knappen på toppen, men det midterste leddet på lang-fingern, da trenger man ikke myke fingrer. jepp det er den "beste" måten og betjene den øverste knappen på Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Min trofaste MX500 lever enda, men den musen der var "nice". Får prøve å ta liv av MX500en så jeg får en god grunn til å kjøpe ny Lenke til kommentar
hds Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Min trofaste MX500 lever enda, men den musen der var "nice". Får prøve å ta liv av MX500en så jeg får en god grunn til å kjøpe ny Spiller du så er det et godt forslag og løfte og slå den ned på musematta hardt, bare det rare selv om jeg gjordet det så funker den enda Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kan vel si at denne musen slo Razer på de fleste testene, imponerende. (!) Var du med å teste den? Sitter med en Razer Diamondback i hånda mi nå (ikke når jeg skriver da ) og er selvsagt veldig fornøyd, men jeg fårstår egentlig ikke helt vitsen med allt oppstyret rundt hvilken mus som er "best"... Ok, jeg merket forskjell fra kule til optisk, og også fra trådløst til ledning (etterslep på trådløs) men ellers er det egentlig bare smak og behag, og det med å venne seg til musa... Bra test btw Synes kansje Gamer.no var litt lite kritiske da de ga Diamondbacken 6'er HW.no derimot er kritiske og gir 518'en 5 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Spiller du så er det et godt forslag og løfte og slå den ned på musematta hardt, bare det rare selv om jeg gjordet det så funker den enda Jeg er for snill til slikt Jeg får ta å ringe en kompis som er expert på å ødelegge mus og tastatur når han spiller. Når jeg blir sint knytter jeg bare nevene og knaker med tennene. Sitter der og rister for meg selv til det går over hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå