Strategery Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skader jeg PC'en hvis jeg har kabinettdøren åpen konstant? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Nei... Bare pass på at det ikke kommer gjenstader inn du Har hørt forskjellige historier om noen som fikk en katt inn i kabinett Skal gå fint ellers. Endret 29. april 2005 av RayBay Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har det, så det funker fett! Men som RayBay sa; sørg for å ikke få en masse dilldall inni kabinettet! Greide også å sparke til HKet mitt en gang jeg ble fryktelig sint over en krangel på MSN, men det gikk heldigvis bra! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 det er ikke skadelig nei. men pass på at du ikke får så mye inni der. det er f eks ikke bra med dry, mat osv Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Da skal jeg ha kabinettdøren åpen. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 En venn fikk en flue på sk, det gikk faktisk ikke bra Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ulempen er jo at støv fyller seg ganske fort inni et kabinett uten sidedør(er)- Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 senker jo systemtempen veldig mye og da! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Går over med støvsugern en gang i måneden å ser helt greit inni der! Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kommer litt an på hvilke kabinetter det er snakk om. Noen kabinetter lages for å føre luftstrømmen best mulig og ved å ta av sidedekselet ødelegger du dette og oppheter pcen bare mer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har et gammelt Gamingbomb fra Chenbro (midlertidig kabinett) og det senka tempen 3 grader.. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 kan meddele at jeg faktisk klarte og få ene tåa inn i cpu vifta mi en gang. ikke morsomt og ikke godt, knakk til og med av en av vingene på vifte men nå har jeg bestilt meg ny fra komplett Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 kan meddele at jeg faktisk klarte og få ene tåa inn i cpu vifta mi en gang. ikke morsomt og ikke godt, knakk til og med av en av vingene på vifte men nå har jeg bestilt meg ny fra komplett Hvordan i huleste klarte du det? :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Lett om man har kabinettet litt på skrå og plutselig skvetter helseløst av en kødd på CS som mestrer deg rundt et hjørne! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hehe, kjenner meg igjen der ja Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 livsfarlig med kabinettdøra åpent i visse tilfeller Husker vi satt å drakk her ene dagen, først var det en kødd som skulle tenne på håret mitt, jeg skvatt som faen og kasta øl utover hele skjermen min, men den funker fint enda men så til hovedsaken, en annen kompis som satt på den andre maskina mo lo seg skakk og mista rusbrusen sin ned på gulvet og alt rant inn i maskina, heldigvis nådde det ikke opp til noen komponenter, men var ikke så alt for deilig med rusbrus dam i bunnen av kabinettet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 OI!! Det må være kjipt altså.. =/ Greide også å miste rusbrusen min, (alene-hjemme-kveld hos fadern ) men bare over tastaturet hans da.. Freaka litt ut, så jeg brukte en halv time på å rense det! Skummelt! Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 rusbrus,ren sukkerlake spør du meg, livsfarlig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Derfor man blir så fort full av den og derfor alle fjortisser (som meg) drikkern.. ;P Litt OT nå.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 jeg har kabbdøra mi åpen men har en sånn viftebeskjyttelse på cpuvifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå