_noj_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hei bilfolk. Jeg vurderer og importerre en skyline om en stund. Og det jeg lurte på er: Er det mulig å få regga en Skyline gtst her i Norge?? Har hørt noe om at det ikke går å regge gtr. Men har ikke hørt noe spes om gtst. Takker for svar Endret 29. april 2005 av _noj_ Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det er mulig og få skilt på skyline i norge. Ta og snakk med biltilsynet eller/og han som driver men import av skyline. LINK: Tp-r.com Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har nå sett ein regga NISSAN SKYLINE R34 GTR i norge og med skilt nr kH XXXXX, vil helst ikkje legge det ut pga folk kan jo finne ut kor han bur og stjele bilen feks og alt muligt. men det er alså muligt. Det er ein heilt svart GTR34 som eg såg på film fra rudskogen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Går en i larviksområde også... Den sorte du tenker på, kom i full sladd mot meg på høstreffet i fjor... Kun en betongvegg i mellom, så han var ikke mer enn en drøye 20cm fra å treffe veggen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå