Airborne Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hey folkens. ville bare spørre andre her om de har blitt "utsatt" for det samme noen gang. Det gjelder personer som prater med deg over programmer som msn osv. Jeg har slettet en person som la meg til for en god stund siden, fordi jeg ble temlig lei av denne personen som gjentok det samme hu sa i forrige samtale. f.eks: hey, skjer a? hva skal du i dag? hade. og jeg sjekket loggen min i dag. å fant ut at det er den samme setninga hele tiden. samt bilder som bokstaver som aldri vises. Blokkerings knappen har jeg ikke trykket på enda. hehe -Det er så latterlig, synes jeg. skulle tro de var et repeterende program, som skrev det samme om og om igjen hver dag personen ville prate. Noen som er lei dette og? eller har en annen historie? :!: Lenke til kommentar
salah Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Airborne: Jeg er fullstendig enig med deg her. F. eks. jeg hadde en på kontaktlista mi, 8. klassekjerring som sier det samme hele tida. Det er som å snakke med en boter; for eksempel jeg står opp kl. 08 om morningen (når det ikke er skole), og pcen piper fordi den er for varm (), selv om jeg har på status borte på MSN, så sier hu "hei". Og jeg vil ikke være overlegen og sier hei tilbake. Så spør hu alltid det samme, "drimeh?". Så jeg svarer "jeg skulle bare gjøre noe på dataen, skal legge meg igjen". Likevel, spør hu "hva har du gjort idag a?", men likevel minner jeg hu på at jeg nettopp har stått opp og at jeg skal legge meg igjen. Så ca. 3 min senere spør hu igjen "drimeh?". Da svarer man "tester ut blokkerings-knappen"... Endret 29. april 2005 av pavlion Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kjenner til problemet. "Hei" -hei. "Du driver med da?" -Hører på musikk og chatter (hvorfor sitter jeg ellers på msn?:S) "Ok." *10 minutter rusler og går* "Du skal etterpå a?" -Vet ikke "Ok, hehe." Samme regla, HELE tiden. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er det ikke bare å blokkere og fjerne, da? Eller har dere noe spesielt for dere med disse personene ellers som gjør at dere ikke har samvittighet til å kutte kommunikasjonen? Lenke til kommentar
salah Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Er det ikke bare å blokkere og fjerne, da? Eller har dere noe spesielt for dere med disse personene ellers som gjør at dere ikke har samvittighet til å kutte kommunikasjonen? Hu Huldra som jeg blokkerte, kom bort til meg neste dag og spurte "Hvorfor har du blokkert meg a?" Hva skulle jeg ha sagt? "Sorry ass men jeg snakker ikke med botere.."? Nei, men blokkeringsknappen er en fin funksjon det. Lenke til kommentar
Infums Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Helt enig med deg kompis...hater ¨sånne..du skulle ike hatt msn,irc osv Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvorfor har dere personen der på msn i utgangspkt? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 HATER når folk sier " Skjer a? " på msn.. Hadde det skjedd noe hadde jeg vel ikke sitti foran dataen.. Og jeg driver med fint lite annet enn å høre på musikk og chatte som noen sa.. jaja, blokke-knappen er fin den. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Skjer a er et ord som ikke forekommer i mitt vokabulær.. Det er totalt meningsløst og tafatt.. Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Liten off topic advarsel... De som er værst er jo dem som skal på død og liv snakke med meg, typisk mens jeg spiller. Jeg er selvsagt opptatt -Heisann Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei -Hva cher'a? Ikke no 5 min. -Skal du no etterpå? nei -Ok 10 min -Er du sur på meg? neeeeeei så blir JEG blokka argh, like greit at hun har blokka meg siden jeg skulle jo gjøre det samme selv, men altså det er jo helt sinnsykt å blokke MEG i den situasjonen der. Jeg blir så evig provosert av de folka. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg jobbet med en vi kalte "Repeaten". Han sa ikke så mye, men det lille han sa i løpet av en dag repeterte han 5-6 ganger. Til dere andre: For meg virker det som om de plagsomme repeatene deres kjeder seg, og er understimulerte, kanskje i likhet med "Repeaten". Gi dem noe å tygge på, f eks. for eller imot abort, hva er best Bik Bok eller VIC osv. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 har en gamepad med ferdigprogrammerte msn knapper. en for hei, en for "noe nytt?", en for "velkommen til blokkeringslisten min" osv osv. målet mitt er å kunne ha en hel samtale uten å røre tastaturet Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Enig der, man er jo ikke så me bedre nå man svarer: bra, du da? osv... Vær kreative selv. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 har en gamepad med ferdigprogrammerte msn knapper. en for hei, en for "noe nytt?", en for "velkommen til blokkeringslisten min" osv osv. målet mitt er å kunne ha en hel samtale uten å røre tastaturet haha, genialt :!: Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 er et program som u kan laste ned slik at du skriver feks "1" så kommer komandoord 1 opp feks "hei"... dette vet jeg fordi jeg hadde det... fikk det av en kammerat... utrolig irriterende egentlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 kjenner meg igjen der ja Lenke til kommentar
knis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har opplevd akkurat det samme. Fyrn traff jeg på en festival for to år siden, han er snill, sjenert, men kjempekjedelig. Skriver til meg på msn rett som det er, for å spørre for hundrede gang om jeg skal på den samme festivalen i år også, noe jeg har svart nei til de 99 andre gangene han har spurt! Har også sport meg noen ganger om vi skal finne på noe, møtes, eller besøk osv, jeg svarer alltid nei. Men han slutter ikke å spørre. Og så spør han "Hei gjør?" thats it. Har snakka med en kompis av han, spurte kompisen om denne personen var forelska i meg ellerno, men han sa nei... Forstår ikke hva det er han er så ekstremt interessert i da... Samme fyrn har begynt å asle alt av venninner jeg har, uten å ha snakket med dem IRL. Holder sikkert på sånn med alt av jenter han kommer over Har rådført meg litt med venninner og de foreslo at jeg bare skulle ignorere, so i did. Ei helg sendte han flere meldinger, skrev til meg på FB og msn... Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Haha, denne tråden ble laget når jeg var 15... ... men dessverre har noen fortsatt ikke forandret seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå