TanglewoodD Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Heisann, jeg er jo en såkalt fjortiss, liker ringetonger ,skifter bakgrunns bilde hver 10. min osv. Dette blir litt små dyrt i lengden. Fikk meg data kabel til LG C2200, flott telefon forresten. Men jeg kan jo ikke legge inn vanlige sanger, i mp3 format, formate mobilen støtter er mmf. Noen som vet om et program som gjør om vanlige mp3 sanger til mmf. filer som støtter LG C2200 ? Endret 29. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Marshall_m Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nokia multimedia converter kanskje? mener den tok ganske mange mobilformater.. google litt på den. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Jeg håper virkelig det går takk skal du ha Jeg er da ikke medlem av Nokia, er det noen trial versjoner av denne ? Endret 29. april 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Marshall_m Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Er bare til å registrere seg på forum Nokia det.. da får du fullversjonen.. det fikk iallefall jeg Men husk: Fjortis er ikke en alder, men en tilstand Endret 29. april 2005 av Marshall_m Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Joda, etter min mening er det en tilstand og en alder. Men joda, skal registerer meg nå, takker så mye Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Flyttes til generell mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå