Killer_DT Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg sitter her og prøver å lage en skjematisk modell over mitt hjemmenettverk, men jeg finner ikke en 16porter med en port rekke. Noen som har peil på dette progget? Ganske tøft prog forresten. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 16 porter med en portrekke? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Visio eier ja.... Har du noen addon's eller har du kun standard da? Finnes masse addon's med MAAAAAAAAAAANGE flere enheter Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Quote: Den 2002-07-09 22:40, CrZy_T skrev:Visio eier ja.... Har du noen addon's eller har du kun standard da? Finnes masse addon's med MAAAAAAAAAAANGE flere enheter Jeg har profesional versjonen, og den er ikke min personlig, men jeg skal begynne å bruke den i forbindelse med jobben. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 Ingen som har peil på dette progget, evt. steder som man kan laste ned freeware addons? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå