Gå til innhold

2.1 høytalesystem. Maks 1500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til denne prisen er det to gode alternativer, og hvilken som er best kan diskuteres i evigheter. men for og summe det kort og godt opp:

best på musikk: Creative Megaworks THX 2.1 250D

best på film/spill: Logitech Z-2300 2.1

men selv om det ene er "best til" musikk f.eks så betyr det ikke at det er dårlig på film og omvendt. Selv har jeg Logitech z-2200, forgjengeren til z-2300, og bruker det mest til og lytte på musikk og se film. synes det gir veldig bra lyd iforhold til pris. Anbefaler og invistere i et godt lydkort også, merket stor forbedring på det, spesiellt når det gjelder kontroll på bass'n. Jeg valgte et Creative Audigy 2 ZS til 500,- på komplett.

edit: kan slenge på et tredje alternativ som ryktes og være bra, men ikke noe erfaring fra det selv. Altec Lansing MX5021

Endret av phax
Lenke til kommentar
Creative Megaworks THX 2.1 250D er mer en bra nok til spill, snakker av erfaring

ja det var det jeg prøvde forklare, det jeg mente var bare at det var bedre på musikk ikke at det var noe dårlig på spill f.eks.

Lenke til kommentar

ja også er det måten den innretningen utfører jobben sin på.. du kan vel være enig at ikke alle høyttalere har lik lyd?

jeg refererer bare det jeg har lest i utallige testeter av disse to anleggene (creative & logitech), samt det jeg har hørt selv. og googler man litt så finner man mye tester der ute.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Installerte du noe drivere til dette systemet eller funker de "out of the box"?

har ikke hørt om noen anlegg som trenger drivere, bare plugg i kabelen så er det ready for action. :)

drivere er til lydkortet det.

Lenke til kommentar

Hehe, det ante meg. Følte jeg måtte spørre i og med at stuff fra creative, logitech osv noen ganger virker fullstendig avhengig av installering av en eller annen slags softwarepakke ("mediacenter" ditt og "entertainmentHQ" datt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...