Fixit Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har kjøpt en BenQ 937s, en skjerm som fungerer sinnsykt bra!! Men dessverre var det en død piksel på skjermen og enda en til har dødd i løpet av de siste månedene. Har tatt kontakt med Benq, men de kan ikke hjelpe meg ettersom ingen av de døde pikslene er i midterste del av skjermen. Må enten ha en i midten eller tre døde samlet. Noen som vet hvordan en kan få "laget" en død piksel, slik at jeg får byttet skjermen?? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 hehe.. hørtes ikke så lovlig ut detta.. men: er det en død pilsel kan du kreve å få en ny vare. lært en del om dette i økonomi/informasjonsbehandling på skolen. Har ikke kjøpsloven foran meg, men om det ikke står der du kjøpte varen at det måtte være 3 døde piksler eller død piksel i midten har du rett til å få skaden rettet opp eller nytt produkt. rimelig sikker. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Å påføre en vare en skade for å kunne reklamere på den høres ikke greit ut. Vi ønsker ikke at forumet skal benyttes til å diskutere den slags. Stenges! Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg