ADT Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Heisann! Jeg er et surrehode uten like, og tenkte derfor at jeg kunne slå til på en PDA for å holde styr på ting. Jeg trenger ingen fenomenale greier, touchscreen holder i lange baner, og så lenge vi snakker fargeskjerm, og muligheten til å lagre noen beskjedne mp3 sanger (internt minne foretrekkes) er jeg fornøyd i massevis . Har sett litt på en Palm til rundt 1800 nypris. Men har opp til 2500 kr til disposisjon. Litt over eller under går jo greit da . Har lett litt, men aner ikke hva som duger! God kalenderfunksjon og enkel å betjene er et must! Takker for alle svar EDIT: Endret på posten da en del penger dukket opp fra intet! Endret 29. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sjekk eBay / QXL / Finn / bruktmarkedet her på hw (bruktmarked.hardware.no). Tok meg ikke lang tid å finne dingser og bomser til rundt tusenlappen. Her, f.eks. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Å kjøpe brukt er ikke lenger aktuelt, så forslag ang. nye PDA'er foretrekkes! Endret 29. april 2005 av ADT Lenke til kommentar
ADT Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Huff, nå orker jeg ikke vente lenger, kjøpte ASUS Mypal 620BT jeg. Så får det bare gå som det går Noen som vet om all denne softwaren som finnes til for eksempel iPAQ vil fungere til denne også? Betaplayer for eksempel...? Endret 1. mai 2005 av ADT Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ser ut til å være et godt valg - windows-system ser ut til å ta over for palms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå