Gå til innhold

Hvilken rank har du fått?

Anbefalte innlegg

Hmm er max det man kan få nå rank 6? Trodde man kunne vokse 4 ranks per uke jeg, men det er det tydeligvis ikke alikevel. Noen her som har greie på hvordan de har lagt opp systemet? Må man ha enn viss mengde total CP også for å øke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dæven jeg blei skuffa i dag... Trodde jeg skulle få rank Corporal, men blei ikke det nei.

HK: 699

CP (last week): 1306

Standing: 177

Så åssen er det med cp og hk også videre? Hvor mye cp trengs for rank 2 (altså Corporal)? For en jeg møtte mente man trengte 1500 cp osv.

Lenke til kommentar
Så åssen er det med cp og hk også videre? Hvor mye cp trengs for rank 2 (altså Corporal)? For en jeg møtte mente man trengte 1500 cp osv.

Ranks blir beregna prosentvis uke til uke så er du på en "gankfest" server så trenger du mer CP's enn på en low populated server for å nå samme rank

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar
Skuffet..

Rank 5.

Standing 8.

bare ta deg litt sammen og spill litt mer vettu. Kanskje du er en sugen wow spiller nå, men satser du litt vil du kanskje en dag få litt høyere rank! :D

Alle må jo starte som n00bs.

Lenke til kommentar
Ranks blir beregna prosentvis uke til uke så er du på en "gankfest" server så trenger du mer CP's enn på en low populated server for å nå samme rank

Ok, for jeg spiller på en high populated rp-server (Argent Dawn). Men mye av cp'n jeg har fått er jo nettopp bonus fra store raids til TM, så det forklarer vel litt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...