Insanity Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Driver på å lager en svcd av en dvd, bruker DVDDecrypter. Når jeg starter rippingen, så får jeg følgende feilmelding: Unable to deduce key from source file: "filnavn.vob" Reason: DVD drive has not been authenticated. Noen som vet hvorfor jeg får denne feilmeldingen? Ps: Sier det bare med det samme, før det kommer 100 regelryttere som flamer meg pga. piratvirksomhet. Kopiering av DVD'er til eget bruk er i følge norsk lov ikke forbudt, inntil videre... Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 tror problemet ditt er at vob fila du får ut ikke er decrypted, prøv å bruk SmartRipper til å rippe vob filene. du finner SR på divx-digest.com Håper du får det til :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Hvis ikke du finner det du trenger hos divx-digest prøv Http://www.doom9.org Der har de så å si alt! Good luck Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Prøv å spille noen sekunder av filmen i en Software DVD-spiller først. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 hadde samme problemet sjøl, det hjalp og spille av litt av filmen i en dvd avspiller.power dvd win dvd ati sitt eget eller noe, eg brukte det som fulgte med mitt radeon AIW og vips så virket det. Mvh Kriger Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Quote: Kriger skrev (2002-07-10 07:27):hadde samme problemet sjøl, det hjalp og spille av litt av filmen i en dvd avspiller.power dvd win dvd ati sitt eget eller noe, eg brukte det som fulgte med mitt radeon AIW og vips så virket det.Mvh Kriger ja det er et vanlig problem, du må bare spille den av i feks PowerDVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå