olahli Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Hei Det er allerede mange innlegg som er lignende, har lest igjennom og fant ikke noe passende. Min bærbare har gått duken, hovedkortet har klikka og jeg kan ikke få det igjen på garantien, pga. jeg har lodda på hovedkortet pga. at strømtilkoblinga gikk og trengte strøm.. skal jeg bytte hovedkort må jeg og bytte skjerm og da tenkte jeg at det er like så godt å få meg en stasjonær så slipper jeg sånne problem i fremtiden... og så er d jo endel billigere. Student så har ikke så mye penger akkurat. Jeg har skaffa meg WoW kult spill ass. så skjer det der vett, ikke gøy. Min bærbar var skikkelig viftestasjon. Lyst på en stillegående pc. Kan tenke meg å bruke MAX 10 000,- og da trenger jeg absolutt ALT - mus. -har lyst på lcd-skjerm og btw. Trenger også trådløs nettverkskort! Vil ha muligheten til å gjøre litt forandringer med tiden og! Takker og bukker for alle god og vel overveide forslag. olav Endret 29. april 2005 av olahli Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Vill anbefale denne: link, koster 9.495,- så da har du 500 til frakt eller annet stesj du vill kjøpe til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå