Gå til innhold

Rasisme blant drapsmenn?

Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skjønner heller ikke helt hva du vil frem til, Serpensis. Hvem andre er det som liksom skulle ha blitt dømt for noe? Har ikke soldatene som har drevet med sånn mishandling av irakiske fanger blitt dømt, da? Dette er jo helt klart et engangstilfelle, og du skriker umiddelbart rasisme...

Endret av Amlex
Lenke til kommentar

Han viste hva han gjorde og dette var konsekvensene, på en eller annen måte var han i den amerikanske hæren, men han likte ikke usa, og han tok opp våpen mot sine egne på en måte, naturligvis vil da sine egne som nå er fienden hans prøve å drepe han tilbake...

Folka som torturerte gjorde det mot irakere, og de er i usas øyne ikke verdt noe.....

DEt er ikke noe rart med dette her....

F.eks hvis en eller annen dude i ww2 havnet i i den tyske hæren, var uenig med dem, drepte et par av dem, ble tatt, selvfølgelig ville da de drepe han tilbake Hallo!!!

Lenke til kommentar

Åja, mener du at hvis han hadde vært hvit så kunne de ha gitt han dødsstraff. Men siden han er svart så er det liksom så synd på han? Ja, for all del.. vi må jo ikke bli stemplet som rasister. Vi er vel egentlig ikke rasister uansett så lenge ingen har sagt noe imot hans hudfarge. Bortsett fra deg da trådstarter. Det var du som la merke til at han var såkalt "svart".

Dette rasisme greiene tar helt av nå i disse dager. Vi lever i år 2005 og ikke på 1800 taller hvor det var vanlig å kjøpe negre i amerika og bruke de som slaver. Mange utlendinger som har kalt meg "jævla hviting!", men jeg føler meg ikke mobba når de sier det. Men hvis jeg hadde sagt "jævla svarting!" til en da risikerer jeg fengsels straff. Føler at det er de "svarte" som er verdt MER enn de hvite. Kan dere ikke bare slutte å si "hvit" og "svart"??

EDIT: Jeg vil kalle meg selv en "hobby rasist". Det er bedre å være det enn å tenke "åhh... han er svart i huden han.. stakkars daa, jeg får være EKSTRA grei mot han!" Det jeg mener med hobby rasist er at jeg har ikke noe imot at de er annerledes. Og jeg går heller ikke bort til en og begynner å slå han eller mobbe han. Min mening om de "svarte" er mitt problem. Jeg har møtt feil "svartinger" for å si det sånn. Altså de som danner gjenger og driver med kriminelle ting.

Ser jeg en som er "svart" så gjør jeg ingen ting og tenker heller ingen ting spesielt om han. Akkuratt som om jeg skulle ha sett en som er "hvit". Men ser jeg en 50 cent musikkvideo på MTV så kommer rasist tankene fram med en gang. "Hvorfor bærer SÅ mange svarte folk i USA våpen?" - "Hvorfor snakker de så stygt? (Altså banner hele tiden)" - "Hvorfor virker det som om det er normalt å drepe eller skyte på folk?" Osv. Nå har de "negrene" jeg har møtt vært veldig snille. Men folk fra Irak og de landene rundt nede i der derimot. Jeg kan ikke fordra de. Kanskje fordi jeg har blitt truet av en iraker på ungdomsskolen omtrent hver dag. Og han er ikke den første jeg har sett som er slik. Her er det normalt å se slike folk slå andre helt tilfeldig bare for å få respekt.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...