fluxsoda Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg har dette oppsette på pc'en min idag: CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Hovedkort: Asus K8V SE DELUXE Hovedkort Socket 754 K8T800, ATA/SATA, GbLAN, ATX, Raid Minne: Corsair TWINX512-3200LL DDR-DIMM 512MB Kit w/two matched CMX256A-3200LL DIMMs Dvs. jeg har en ledig minneslott, som jeg har planer om å fylle med en 512 MB brikke. Er det noen ulemper med å gjøre det? Vil den nye brikke påvirke hastigheten til de to andre minnebrikkene på noen måte? Og hvilken 512MB brikke bør jeg kjøpe? Synes det er en jungel av minnebrikker og typer og hastigheter osv, osv. Noen som har tips om en konkret brikke som vil passe inn i oppsettet mitt? Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er det er ferdig PC, eller der det en Selv bygget PC?..vis du går inn på Komplett , så går du inn på minne, der er det en hjelper som finner riktig minne til PCen din.(bare ced en ferdig bygget PC..) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Pålny > Han har 2 Corsair brikker , det blir litt feil hvis han plutselig dytter inn Crusial minne. Min mening :> kjøp deg en brikke til av samme slag som du har, 1gb brikke. Dyrt, men da får du det dobbelte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå