brilloverkill Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei jeg spiller spill som "Far Cry" "Css" og "WOW".. men d er noe som ikke hel stemer.. skjermkorte mitt vill ikke gi ut all grafiken.. jeg mister våpen skinet i "Css" (det blir borte og kommer tilbake)... I "Far Cry" mister jeg landkap grafik.. (jeg ser pluteslig alt som ligger under grafikken). D samme skjer i WOW... hei ska vi se hva jeg har! EPoX EP-8KDA3+ Hovedkort for Socket 754 AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHz Socket 754 Kingston Hyper X PC3200 1024MB (2x512MB Kit) PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 VIVO/DVI, Retail hva skjer mangler jeg noe?? har noen vært borti dette før?? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 prøv å bytte drivere til omegadriverne eller de nyeste cathalyst driverne Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Far cry trenger du en den nyeste patchen så forsvinenr det problemet CSS de nyeste skjermkortdriverene fikser det problemet WoW aner jeg ikke. sikekrt nye drivere som hjelper der Lenke til kommentar
brilloverkill Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 hmmm jeg fikk nytt skermkort hedde en vannskade i pc min..... ikke bra med vann kjøling..... men tusen takk for hjelpen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå