Dohmann Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei, jeg vil ha msn på skolen, men får det ikke til på grunn av brannmurer og proxy som blokker. Kan noen hjelpe meg? De aller fleste Web messengerene er blokket.. Please kom med hjelp! har vært supper digg altså! Torgeir Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tror det kan bli vanskelig. Prøvde det samme på jobben (Siemens), men måtte bare gi opp. Det gikk ikke med å skrive inn Proxy / FireWall. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Kjør alt via en bouncer. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 webmesenger.msn.com ;o) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 De aller fleste sier du? Da er det vel ikke noe problem om noe funker? webmessenger.msn.com funker vel ikke sikkert? Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) lag en dyn-dns bounce til webmessenger.msn.com my-ip.org eller noe i den duren. Endret 29. april 2005 av w0lla Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Om det er sperret på brukernivå mot webmessengere, så kan du åpne feks kalkulator. Gå i hjelp, høyreklikke på den blå linjen der, velge "jump to URL" også kan du skrive inn adressen til en webmessenger. Dette vil bare fungere dersom webadresser er sperra pr. brukernivå. 2mmy [Edit : hjelpfunksjonen til en del windows applikasjoner kjører i html (altså med mulighet for web-browser fordi ms har noe online innhold på hjelpen, ergo dersom du skriver inn en annen adresse vil den vises. html-browseren i hjelp kjører med systemkonto som har maks rettigheter...] [Edit 2 : webadresser kan blokkeres på brukernivå ved hjelp av feks GPO, Proxy og Firewall. Lite trolig at dem sperrer for kontoer med høye rettigheter.] Endret 29. april 2005 av blink182 Lenke til kommentar
Dohmann Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 w0lla: MSN Web Messenger er blokka forklar " lag en dyn-dns bounce til webmessenger.msn.com my-ip.org eller noe i den duren." og fremgangsmåte! Takk! Lenke til kommentar
ƒ`�[ƒYƒP�[ƒL Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 http://e-messenger.net/ Lenke til kommentar
Knast Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 skjønner ikke helt hvorfor du skulle gjøre det :/ ville heller prøvd et redirect-domene som www.dot.tk eller www.moo.no. Opprett en hjemmeside redirect (enkelt på www.moo.no) og lag feks. webmessenger.moo.no og få den til å peke til 'http://webmessenger.msn.com' (http:// er viktig).. da kan du gå inn på www.webmessenger.moo.no og få opp webmessenger.. men vil tro at dette er blokket.. forklarte fordi jeg tror det var dette wolla mente.. stemmer det wolla? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis webmessenger.msn.com er sperra og selv om man lager en redirect så skal man fortsatt inn på webmessenger.msn.com? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ja.. er det jeg sier.. sa jeg vil tro at det blir blokket også, men virket som om det var det wolla foreslo.. rettet litt på han / forklarte fyren hvordan han skulle gjøre dette i så fall... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Wolla foreslo å bruke en bouncer. Det vil si at du kjører trafikken fra en annen PC, ikke direkte fra webmessenger eller hva du enn nå bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå