kilogram Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Nye piratlover i USA Vi nordmenn tror at det nye norske lovforslaget om å forby kopiering av film og musikk er ille. En ny lov i USA kan nå gi 3 års fengsel for piratkopiering av en enkelt film. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Dette viser vel med all tydelighet at jakten på "piratkopiene" er blitt en heksejakt. Forbrytelse og straff står jo overhodet ikke i forhold til hverandre. E.m.m. er lobbyismen til filmbransjen langt mer alvorlig, da det tilsynelatende handler om regelrett korrupsjon. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Galskap vil eg si De må vel oprette egne fengselsystemer for disse "kriminelle" ettehvert tenker eg. USA is the place to live!! Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Den nye lovgivningen gjør det også lettere for foreldre å forhindre at barna får se sex, vold og banneord på DVD-filmer, og gir firmaer rett til å lage programvare som filtrerer innholdet på DVD-plater. Jeg blir helt oppgitt Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Haha så teit! Hva er vitsen med å lage så strenge lover!? 3 års fengsel for å kopiere EN film Hva tilsvarer det i Norge da? Voldtekt, ran...... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vi nordmenn tror at det nye norske lovforslaget om å forby kopiering av film og musikk er ille. Jepp, jeg mener fast bestemt at det det norske lovforslaget er ille, uansett hvor galehus det måtte være i USA. Det at det finnes noe ennå værre gjør fortsatt ikke det norske lovforslaget til et bra forslag. Kunne vi bare ikke utvist valgerd fra norge og sendt henne til USA? Da hadde vi blitt kvitt henne og hun hadde fått et samfunn med det lovverket hun ønsker seg. Alle som fiser høyt i kirka = 3 års fengsel, alle som laster ned en mp3 = 3 års fengsel, også videre til det ikke finnes nok folk til å være fengselsbetjenter lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå