Morfiril Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) En okse i Bergen Endret 7. mai 2005 av Morfiril Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Så plasker vi i vannet mens vi spiller litt musikk. Lenke til kommentar
OleR Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Litt morsom scorechart når det bare kom ett lag for å utfordre oss i HoH. (Vi er de blå ) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Genial screen OleR! Doh, kommer med min char straks, gi meg noen få minutter! EDIT: heh, der ville ikke guildwars mer nei. Neida, det funka i et par sekduner på lap-topen, men nå vil det ikke.. Endret 8. mai 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Doh, kommer med min char straks, gi meg noen få minutter! Det var noen lange minutter må jeg si - Må se å få bestilt dette spillet, men fra hvor? Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Doh, kommer med min char straks, gi meg noen få minutter! Det var noen lange minutter må jeg si - Må se å få bestilt dette spillet, men fra hvor? Skjønner ikke hvorfor så mange folk har problem med å få bestillt Guild Wars, her er en plass: gamesmix ^^ Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skjønner ikke hvorfor så mange folk har problem med å få bestilltGuild Wars, her er en plass: gamesmix ^^ Det er ikke så vanskelig, bare lurte på hvor det er billigst. Play.com, er det et bra sted å bestille fra? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 bestilte to stk derfra i går. bra butikk det ja Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Her kommer tre screens fra meg Deilig å være i Kryta, i fint vær igjen. Endret 8. mai 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som vet hvordan mann får til sånn "i'm attacking" sak? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 ble visst 4 alikevel Må reklamere litt for Norwegian Elite's kappe Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 QUOTE (Destructionz @ 08/05/2005 : 01:08) Skjønner ikke hvorfor så mange folk har problem med å få bestillt Guild Wars, her er en plass: gamesmix ^^ Det er ikke så vanskelig, bare lurte på hvor det er billigst. Play.com, er det et bra sted å bestille fra? jeg bestilte fra CDON Lenke til kommentar
OleR Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Noen som vet hvordan mann får til sånn "i'm attacking" sak? ctrl + click. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Her er kappen til vårt guild. The Norwegians! Endret 9. mai 2005 av StarGazer Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Møtte han i et quest idag. Heldigvis ikke i map, bare i cutscene! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Møtte han i et quest idag. Heldigvis ikke i map, bare i cutscene! Jeg tror du møter på han etterhvert, men på guild wars, så virker det som om bosser bare "skinner" og ikke mer. Fordi jeg tror jeg banka han som står ved siden av, og innså ikke det før halve laget pluss han var dau... Så jeg tror ikke GW har lagt så stor vekt på bosser... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Satan jeg må bare kjøpe dette spellet. liker atmosfæren og stilen så godt og har prøvd det i beta test og så vet det er bra Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Møtte han i et quest idag. Heldigvis ikke i map, bare i cutscene! Jeg tror du møter på han etterhvert, men på guild wars, så virker det som om bosser bare "skinner" og ikke mer. Fordi jeg tror jeg banka han som står ved siden av, og innså ikke det før halve laget pluss han var dau... Så jeg tror ikke GW har lagt så stor vekt på bosser... bossene i gw er somregel bare noen få lvl's høyere enn resten av dreep'sa i samme gruppe... back to topic - her er en del screens (ikke akkurat nå, skal laste opp IAM) Endret 9. mai 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå