kilogram Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Apple saksøkes for Tiger I dag skal Apple lansere den etterlengtede versjonen av MacOS X 10.4 med kodenavnet Tiger. Et amerikansk firma saksøker nå Apple for å ha brukt deres varemerke ulovlig, og forsøker å stoppe salget av Tiger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
msulland Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Usa er og blir landet fult av duster. Lurer på om noen har registrert "Me" jeg. Hvis ikke er jo det en konge mulighet til å ta betalt fra alle som sier noe. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Trodde det var et oransje dyr med svarte striper som eide rettighetene til det navnet jeg?!! Endret 29. april 2005 av cyberpet Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Trodde det var et oransje dyr med svarte striper som eide rettighetene til det navnet jeg?!! Tydeligvis ikke... Hele greia er jo bare tragisk Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Usa er og blir landet fult av duster. Lurer på om noen har registrert "Me" jeg. Hvis ikke er jo det en konge mulighet til å ta betalt fra alle som sier noe. Vel, Bill har nok ordnet det allerede, glem ikke Windows Me Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Trodde det var et oransje dyr med svarte striper som eide rettighetene til det navnet jeg?!! Javisst. Og noen på en øy i sørøst-asia trodde de eide navnet "Java". Så feil kan en ta. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Utrolig teit. Blir som om noen skulle registrert "brus" som varemerke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå