Freeky2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Istedet for å satse på å få windows til å se så hightech ut burde de satse på å få det stabilt. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Istedet for å satse på å få windows til å se så hightech ut burde de satse på å få det stabilt. Helt enig ! De bør heller satse på stabilitet og sikkerhet Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Står jo faktisk at de fleste 32/64-bits prosessorer på markedet i dag kommer til å klare å kjøre Longhorn helt fint... Ingen vits å begynne med Microsoft-bashing. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Enda en grunn for å velge linux. M$ gjør windows mye mer resurskrevende enn det som er nødvendig. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det virker som om de fleste her ikke har lest hele teksten... Det var i fjor Microsoft sa at en middels Longhorn-PC vil ha 4 GHz dualcore-prosessor, 2GiB RAM, 1TB HD osv.. De trodde vel at prosessorene skulle utvkle seg så fort... Lagringsplassen er latterlig, da, det innrømmer jeg. Uansett, nå er kravene mer moderate, og 512 MiB anbefalt RAM er vel helt fint? Jeg synes 3D-GUI høres spennende ut jeg. Jeg hørte noe om "project looking glass" (Sun), det skal visstnok effektivisere arbeidet, ikke bare se fancy ut. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det virker som om de fleste her ikke har lest hele teksten... Det var i fjor Microsoft sa at en middels Longhorn-PC vil ha 4 GHz dualcore-prosessor, 2GiB RAM, 1TB HD osv.. De trodde vel at prosessorene skulle utvkle seg så fort... Lagringsplassen er latterlig, da, det innrømmer jeg. Uansett, nå er kravene mer moderate, og 512 MiB anbefalt RAM er vel helt fint? Jeg synes 3D-GUI høres spennende ut jeg. Jeg hørte noe om "project looking glass" (Sun), det skal visstnok effektivisere arbeidet, ikke bare se fancy ut. Nettopp. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har prøvd Longhorn beta(build 5048), dette var på en p4 3,2HT northwood, 1 gb 2700 ram og geforce fx 5200... Longhorn brukte rundt 600 mb ram, dette da når pc ikke kjørte noen andre programmer ved siden av... Dette kan jo ha noe med beta versjonen å gjøre... Longhorn virket greit... tror nok MS har fått noen ideer fra Apple ... Holder meg til Windows Xp med "classic" tema... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Om min(e) PC(er) er klar for Longhorn eller ikke er meg knekkende likegyldig. Etter Windows XP blir det kun GNU/Linux, *BSD eller System V UNIX på meg. Windows er på vei ut, er møkk lei Windows. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Får se positivt på det og tenke på at det er over eit år til OSet blir tilgjengelig. Det var ikkje usle maskinkrav nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå