Fredrik Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Pipe er digg utpå natta...tannkrem på leppa, og kanskje litt lunka vann i et glass når noen sover (putte fingra hans oppi, så pisser han på seg) Sånt er bare teit. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Vi har en egen kategori for LAN... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du kan jo pisse uttufor, på ringen på dass.... slike folk som deg fortjener å bli stripset fast i taket med 100 strips og malt med sprittusj! er selv crew i et lokalt LAN vi arrangerer hver mnd, å jeg kan love dere det er ikke gøy å rydde =) iallefall ikke hvis det er noen som har pissa utover hele dassen men bortsett fra det er det jo altid festelig med noen strips btw jeg rydda faktisk på det LANet vi arrangerte denne helga, er glad det er en mnd til nestegang Hehe, hvilket LAN var du med på å arangere??? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Du kan jo pisse uttufor, på ringen på dass.... slike folk som deg fortjener å bli stripset fast i taket med 100 strips og malt med sprittusj! er selv crew i et lokalt LAN vi arrangerer hver mnd, å jeg kan love dere det er ikke gøy å rydde =) iallefall ikke hvis det er noen som har pissa utover hele dassen men bortsett fra det er det jo altid festelig med noen strips btw jeg rydda faktisk på det LANet vi arrangerte denne helga, er glad det er en mnd til nestegang Hehe, hvilket LAN var du med på å arangere??? vi har kalt det Petabyte det er i mandal(vest agder) vi holder til Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 På et LAN noen av kameratene mine var på, var det en som installerte "Remote-admin" (?) på PC-en til en annen, ikke så datakyndig person mens vedkommende gjorde noe annet. Da vedkommende, som var en han, kom tilbake og skulle spille Counter Strike, hadde han fint liten kontroll over personen han spilte. Resultatet var at han gjemte seg under bordet og begynte å gråte fordi han trode at det hadde skjedd noe galt med PC-en. Disse filmene har også vært en suksess på LAN Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du har en kompis på LANet som ikke er så datadreven, så er fjernhjelp på MSN morro, aldri ledd så mye som når kompisen min hadde panikk fordi dataen "styrte seg selv". Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 :!: @ SumSar :!: Jeg vil bare tilføye at de dere gjør pranks på antakeligvis kommer til å gå løs på en eller annen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 sitt veldig seint oppe, da blir alt så vittig Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hvis du har en kompis på LANet som ikke er så datadreven, så er fjernhjelp på MSN morro, aldri ledd så mye som når kompisen min hadde panikk fordi dataen "styrte seg selv". :!: Genialt! Noe som og funker er at du trykker på delete når rett før du boter... og si at han har fått et virus som sletter alle Hdd's på maskinen.. Gjett om fyren frika .. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 sitt veldig seint oppe, da blir alt så vittig helt enig, er nesten et slags kick å være oppe lenge et lan jeg var på satte jeg oppe i 49 timer rare ting begynte å skje da Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva slags lan er det dere vanker på da? Hadde jeg fått ketchup i øret eller sprittusj i fjeset hadde jeg blitt sint vanker på?`......bare ser dette i sammenheng med onani tråden... btw..j¤#%& fjortisser....på et lan skal det være pro oppførsel ikke no barnetime og forresten....Let me rule 2 er et bra progg for å styre pc på...men da må du kjøre opp en server fil på pcen du skal haxxe Bra at noen sjønner at man skal være ordentlig på lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå