xD^^ Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg skal på LAN i morra, noen forslag til morsomme ting jeg kan gjøre? Har sett at noen har styrt andres pc'er? Hvordan? Takker for alle LAN morsomheter! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Sjekk i spill-lan-der er det en tråd der som står litt sånn fanteri. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvis du ser i onani-tråden, så har SteffyBoy mange gode tips til deg. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du kan jo pisse uttufor, på ringen på dass.... Eller kanskje skøye litt med folk som sover....Altid en shlager når de våkner og er sinte fordi de har trynet fult av tusj eller noe Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Sprittusj er et MUST!! Skal på lan selv ikveld, tenker det blir noen som våkner med ketshup i øret eller en bart Edit: Små barn, store gleder Endret 29. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Teip og tusj. De 2 viktigste delene på LAN. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva slags lan er det dere vanker på da? Hadde jeg fått ketchup i øret eller sprittusj i fjeset hadde jeg blitt sint Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva slags lan er det dere vanker på da? Hadde jeg fått ketchup i øret eller sprittusj i fjeset hadde jeg blitt sint vanker på?`......bare ser dette i sammenheng med onani tråden... btw..j¤#%& fjortisser....på et lan skal det være pro oppførsel ikke no barnetime og forresten....Let me rule 2 er et bra progg for å styre pc på...men da må du kjøre opp en server fil på pcen du skal haxxe Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Rxj0n: Forskjell på vanke og wanke, husk det skag1: Blir det ikke dyrt når dere må finne nye lokaler og kjøpe nytt utstyr for hvert eneste lan? ( ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ah, LAN... Duct tape (gaffateip i Norge?) er obligatorisk, det kan brukes til å feste folk til stoler/senger osv. Det jeg anbefaler er å finne en som sover godt, teip personen fast til sengen (hvis det er feltseng eller noen lignende) og bær ham ut. Ellers har vi diverse runkeleker, sjekk onanitråden for tips. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 HAX! Det er veldig gøy med cs geeks, ha med kniv eller noe annet farlig for å holde dem unna når du blir busta. gaffa er fett, du kan bruke strips og, fåes på clas ohlson. Jeg har lyst til å gjøre sånn som på 24 med noen, SDT kalte de det:P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Strips + tusj + gaffa = <3 IKKE putt tannkrem i øret, det er farlig. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Du kan jo pisse uttufor, på ringen på dass.... ...for eksempel () Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva er farlig med tannkrem steffyboy? Er jo bakterie drepende. en liten sprut i øret er vel ikke så farlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hva er farlig med tannkrem steffyboy?Er jo bakterie drepende. en liten sprut i øret er vel ikke så farlig. Det stivner. Spør ByLAN-deltakeren som måtte til legevakten. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 feilpostet! leg det in her! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Ah, LAN...Duct tape (gaffateip i Norge?) er obligatorisk, det kan brukes til å feste folk til stoler/senger osv. Det jeg anbefaler er å finne en som sover godt, teip personen fast til sengen (hvis det er feltseng eller noen lignende) og bær ham ut. Ellers har vi diverse runkeleker, sjekk onanitråden for tips. Jeg veit ikke om denne står i onanitråden, men jeg har en knallmorsom lek å anbefale. Legg 1 stk kjeks på bordet. Så spruter dere i tur, og den som bommer må spise kjeksen. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg veit ikke om denne står i onanitråden, men jeg har en knallmorsom lek å anbefale. Legg 1 stk kjeks på bordet. Så spruter dere i tur, og den som bommer må spise kjeksen. Er nok akkurat den ja som står om i onani-tråden, kjeksleken. Bare at der er det den som kommer sist som må spise den. Ufyselig er det uansett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Legg 1 stk kjeks på bordet. Så spruter dere i tur, og den som bommer må spise kjeksen. Mye gøyere på vår måte, da du fortsatt har mulighet til å slippe unna selv om du har bommet, det gjelder bare å komme raskt i gang igjen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 sistemann på loffen ? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå