SiR0 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Bildeserie fra Nseries-lanseringen Nokia trommet tidligere denne uken til en gigantisk pressesamling i tre forskjellige byer verden over. Amobil.no var tilstede i Amsterdam, der vi fikk muligheten til å trykke på selskapets nye Nseries-modeller. Her er bildene fra lanseringen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Fine mobiler, fine bilder Lenke til kommentar
Juke Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har veldig lyst på N90. Størrelsen synes jeg er helt grei, men er fortsatt noe skeptisk til vekten på hele 173 gram... Lenke til kommentar
mphones Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Har veldig lyst på N90. Størrelsen synes jeg er helt grei, men er fortsatt noe skeptisk til vekten på hele 173 gram... Vekten blir jo ca. som en iPOd! plager ikke meg når jeg har ipoden min i lomma Tror nokia har gjort noe stort nå Lenke til kommentar
Peat Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Fy f*** så nydelig N91 så ut! Noen som kan fortelle meg (teoretiskt) om det ville gått ann å få den og PSP til å kommunisere trådløst, slik at PSP kunne brukt harddisken til telefonen, med evt. lagret film og musikk...? Eneste som ville gjenstått da er å få til å kunne dumpe minnekortet i digitalkameraet på enten PSPs minnekort, og så til telefonen (eller harddisk for den saks skyld), eller direkte til telefonen(/harddisken)... (via USB mini-B til mini-B kabel...). -Peat Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Fine bilder av fine telefoner. Synd med kameraet, for store bilder hadde vært konge. Lenke til kommentar
robot Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Pene bilder av pene nokia mobiler. Gleder meg til de kommer ut. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg likte N70 Den var fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg